Guest TboneDK Skrevet 20. September, 2016 Nogen der har lidt erfaring med Kartrzask ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denmand 244 Skrevet 20. September, 2016 Har også skrevet med hende og virkede næsten lidt for "venlig"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 21. September, 2016 Denmand skrev, for 12 timer siden: Har også skrevet med hende og virkede næsten lidt for "venlig"? Hvordan mener du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Makey 10 Skrevet 21. September, 2016 Uden at være sikker, så kan jeg ikke forestille mig andet end det er fake. Synes 'hun' virker noget suspekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mm812 77 Skrevet 21. September, 2016 Ja, de fleste er bitches, så hvis hun er venlig må hun være fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denmand 244 Skrevet 21. September, 2016 Jeg spurgte hvad hun ville ha'? 1.000 for 2-3 timer! Jamen, næsten for godt til at være sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CNI83 3 Skrevet 21. September, 2016 Jeg har fået hendes nr og ønsker at mødes imorgen. Hun sendte et billede på mobilen men svært at sige om det er samme kvinde som på SD. Hmm jeg er i tvivl om hun er reel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 CNI83 skrev, for 12 timer siden: Jeg har fået hendes nr og ønsker at mødes imorgen. Hun sendte et billede på mobilen men svært at sige om det er samme kvinde som på SD. Hmm jeg er i tvivl om hun er reel Jeg har en aftale med hende om en time, ingen som har mødt hende endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asdfg 3 Skrevet 22. September, 2016 (edited) *slettet* Redigeret 22. September, 2016 af asdfg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asdfg 3 Skrevet 22. September, 2016 savage skrev, for 2 timer siden: Jeg har en aftale med hende om en time, ingen som har mødt hende endnu? Kunne være interessant med en update på hvordan det gik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 asdfg skrev, for 49 minutter siden: Kunne være interessant med en update på hvordan det gik? Det gik fint . Hun er sød og smuk, men . . Slet ikke det jeg er til. Vi kyssede, som hun gjorde okay, men ja, der manglede indlevelse og lyst. Igen, hun er sød og har en smuk krop og et dejligt smil, men jeg skal ikke mødes med hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asdfg 3 Skrevet 22. September, 2016 savage skrev, for 23 minutter siden: Det gik fint . Hun er sød og smuk, men . . Slet ikke det jeg er til. Vi kyssede, som hun gjorde okay, men ja, der manglede indlevelse og lyst. Igen, hun er sød og har en smuk krop og et dejligt smil, men jeg skal ikke mødes med hende igen Og hvad skulle hun have for at mødes med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2016 Savage når du endelig skriver en anmeldelse kan du så ikke uddybe lidt mere? Din tidligere anmeldelse af en sb i en af de andre tråde var noget lignende " det gik godt, hun er meget sød" ... Det er ikke særlig brugbart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 30. September, 2016 savage skrev, den 22/9/2016 at 15:53: Det gik fint . Hun er sød og smuk, men . . Slet ikke det jeg er til. Vi kyssede, som hun gjorde okay, men ja, der manglede indlevelse og lyst. Igen, hun er sød og har en smuk krop og et dejligt smil, men jeg skal ikke mødes med hende igen Syntes der er NOGET kryptisk .. Sød & Smuk, Ok Kys - Smuk Krop ... Men, jeg skal ikke mødes med hende igen ?! WHY ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 30. September, 2016 TboneDK skrev, for 2 timer siden: Syntes der er NOGET kryptisk .. Sød & Smuk, Ok Kys - Smuk Krop ... Men, jeg skal ikke mødes med hende igen ?! WHY ?! Øhm, den manglende indlevelse måske - jeg gætter bare. Det er sgu sjovest, når pigen deltager fuldt ud i projektet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheBangBangMan Skrevet 2. November, 2016 Der er jo nærmest ikke noget brugbart i denne tråd... mærkeligt..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg