Guest Kinky Jill Skrevet 28. September, 2016 Danske Nanna skrev, for 3 timer siden: Tusind tak, du er en skat! Velbekomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylon81 301 Skrevet 29. September, 2016 Kinky Jill skrev, den Saturday, September 24, 2016 at 17:42: Jeg har fået denne sorte her hjem, efter denne tråd starte Jeg er jo både til den ægte vare og fræk legetøj. Ser frem til at få en anmeldelse af den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 29. September, 2016 Du er da velkommen til at ringe og evt lave en aftale så du anmelde den For desværre er der ikke mange af mine gæster der ligger anmeldser op herinde, tror nogle af dem ikke kender til Eroguide, Så tror ikke du skal forvente en anmeldte fra en af dem. Om jeg anmelder den ? det ved jeg ikke, har ikke anmeldt en af mine bestemte dildo i nu, kun vis dem alle frem som enhed. Og viser frem som ny købte legetøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 29. September, 2016 gylon81 skrev, for 2 timer siden: Ser frem til at få en anmeldelse af den Du ser frem til meget din lille bandit. SKulle du ikke hellere lave dig en fræk aftale ? Du vidst trængende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylon81 301 Skrevet 29. September, 2016 StudineMILF skrev, 1 time siden: Du ser frem til meget din lille bandit. SKulle du ikke hellere lave dig en fræk aftale ? Du vidst trængende. Puha hvis jeg sku lave en fræk aftale hver gang jeg er trængende så havde jeg været en meget fattig mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg