Hestendk 92 Skrevet 22. September, 2016 Skrev frem og tilbage med Sugarpige 1, aftalte en pris og hun havde stedet Hun ville så have pengene når vi mødtes og derefter gå op i hendes lejlighed. Aftalte med hende at hun kunne få halvdelen og så resten i lejligheden, havde en mistanke om urent trav her. Hun blev så lidt forsinket men skrev det i god tid, så så lidt mere lyst på det. Vi mødtes og hun fik halvdelen af pengene hun ligner umildbart meget godt hende på billedethttps://sugardaters.dk/show?alias=Sugarpige1 Går så mod lejligheden og efter 30 meter jah så laver hun en 90 graders vending og løber Nu løber hun ikke ret stærkt og jeg kunne sikkert godt have løbet hende op, men begyndte faktisk at grine over situationen. Jeg er selvfølgelig blokket på hendes nummer Men har et par gode billeder af hende fra video overvågningen i min bil Hun er også anmeldt til sugardaters Prøver at stikke hende et kald i morgen og ser hvad hun siger til hendes forsvar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Makey 10 Skrevet 22. September, 2016 Af ren nysgerrighed, hvad var hendes argument for at modtage penge inden i følges op i lejligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 22. September, 2016 At hun var bange for at blive snydt Men har endda fundet en måde at finde hendes rigtige navn på også Så skal nok blive sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2 milfer Skrevet 23. September, 2016 Ej undskyld men det var nu lige et godt grin kan lige se det for mig men sgu også ret fejt af hende men ja kan da godt forstå hvis nogen ønsker betaling først gør jeg også hvis jeg ikke kender manden, da veninde er blevet snydt af en der skyndte sig ud af døren da hun gik på wc og hverken aftalt beløb eller manden har hun set siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MichaelRingsted 1 Skrevet 23. September, 2016 Hey - er det hende fra Holbæk? Så har jeg oplevet det samme - men heldigvis kun som du en del af pengene - 200kr - men hvor er det da alligevel tarveligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Stud 25 Skrevet 23. September, 2016 Ja, Holbæk. Jeg har oplevet det samme. 2k, ikke på forhånd, men ved møde. Hun tog dem og løb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestendk 92 Skrevet 23. September, 2016 Nåh nu har jeg også hendes rigtige navn Spørgsmålet er hvad man nu skal gøre herfra... Vi skal jo helst have pigen til at stoppe det her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 23. September, 2016 Meld det til politiet, der er ikke så meget andet at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. September, 2016 Sparkster skrev, for 17 timer siden: Meld det til politiet, der er ikke så meget andet at gøre. Og/eller kontakt hende og sig at du melder hende, hvis hun ikke betaler tilbage. Politianmeldelse er efter min mening det rigtigste, men det fører næppe til noget før de har fået nok anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mm812 77 Skrevet 25. September, 2016 Hun er fjerne fra SD nu, men havde hende mistænkt for længe siden så aftalte ikke noget da jeg fik bange anelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 25. September, 2016 (edited) 2 milfer skrev, den 23/9/2016 at 09:40: da veninde er blevet snydt af en der skyndte sig ud af døren da hun gik på wc Før eller efter seancen? Redigeret 25. September, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2 milfer Skrevet 25. September, 2016 Jernsvinet skrev, for 32 minutter siden: Før eller efter seancen? Efter seancen så gik hun lige på wc og ville hurtigt skylle sig og 1.2.3 så var han væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 25. September, 2016 2 milfer skrev, for 5 minutter siden: Efter seancen så gik hun lige på wc og ville hurtigt skylle sig og 1.2.3 så var han væk OK - men også ret unormalt hos alm. glædespiger, ikke at forlange betaling inden seancen - nok pga. dårlige erfaringer a la ovenstående. Også piger, der kender deres kunder forlanger betaling først - men her er det mere for ikke at glemme det bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2 milfer Skrevet 26. September, 2016 Jernsvinet skrev, for 7 timer siden: OK - men også ret unormalt hos alm. glædespiger, ikke at forlange betaling inden seancen - nok pga. dårlige erfaringer a la ovenstående. Også piger, der kender deres kunder forlanger betaling først - men her er det mere for ikke at glemme det bagefter Ja men det her var en sugardate hun hade så tænkte ok det venter vi med til bagefter har jeg også gjort da jeg mødtes med Sd men heller aldrig haft problemer med det men som gp der er det betaling først og så kan vi have det sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg