FlowerPower 75 Skrevet 27. September, 2016 Hej..... Er der mon nogen der har en anbefaling på Liv i Køge.... Hun ser ret godt ud, og rent geografisk passer hun mig perfekt.... Massage delen er af stor betydning for mig. Har afprøvet Geng Khor i Køge..., og er overhovedet ikke imponeret, men det har måske noget med de evige efter forhandlinger til sidst.... https://annoncelight.dk/showad/193190 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. September, 2016 (edited) FlowerPower skrev, for 4 minutter siden: Hej..... Er der mon nogen der har en anbefaling på Liv i Køge.... Hun ser ret godt ud, og rent geografisk passer hun mig perfekt.... Massage delen er af stor betydning for mig. Har afprøvet Geng Khor i Køge..., og er overhovedet ikke imponeret, men det har måske noget med de evige efter forhandlinger til sidst.... https://annoncelight.dk/showad/193190 Der err flere positive anmeldelser og efterlysninger af hende herinde Redigeret 27. September, 2016 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlowerPower 75 Skrevet 27. September, 2016 holstebronx skrev, for 12 minutter siden: Der err flere positive anmeldelser og efterlysninger af hende herinde Tak..., fandt hende.... Ikke ved, at søge på navnet, men på hendes nr. 193190.... Underligt, men..., fandt hende trods alt... Og lyder som et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 27. September, 2016 Du har ret det er dødsyge søgefunktioner der nu er på dette forum, jeg så din forespørgsel tidligere , begyndte at søge efter min anmeldelse, og nu har jeg brugt ti min. på at finde tilbage til din forespørgsel, men her er anmeldelsen : 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 27. September, 2016 har besøgt liv i Glostrup og i Hvidovre når hun var der og hun er bestemt et besøg værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karmann 14 Skrevet 28. September, 2016 Har besøgt i køge en enkelt gang og synes hun er sød. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 28. September, 2016 Skal ikke kunne udtale mig mht. massagedelen, men hun var super sød da jeg besøgte hende for et par år siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg