Guest dallevalle Skrevet 28. September, 2016 Hej Tog sku lige chancen og besøgte de 2 piger , har prøvet foxi uden Nanna med stor succes , men ville prøve begge på en gang . Sikke en oplevelse , de virker virkelig somDe kan lide deres job , tog kun 15 min , men næste gang skal den sku ha hele armen med mindst en halv time , kys , anal , og se dem lege sammen , gik sku lige i pikken , efter at have givet Nanna anal , så få lov at afslutte i foxi,s mund hvor hun slugte det hele , Sikke en afslutning , Fedt fedt , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 28. September, 2016 chris 60 skrev, for 28 minutter siden: Link?? https://annoncelight.dk/showad/214861 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 28. September, 2016 Krone skrev, for 14 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/214861 Hold-nu-kæft! Det er da priser, der virkelig vil noget!! Stort set alle andre ligger mellem 2400-2800 for en time! Det der får de vist ikke meget ud af!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 28. September, 2016 chris 60 skrev, for 18 minutter siden: Hold-nu-kæft! Det er da priser, der virkelig vil noget!! Stort set alle andre ligger mellem 2400-2800 for en time! Det der får de vist ikke meget ud af!? Ja.....der bliver hvis langt imellem liderbukkede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chris1 6 Skrevet 28. September, 2016 Ja hvis der ingen kunder der er så må de jo selv hygge sig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Danske Nanna Skrevet 29. September, 2016 dallevalle skrev, for 22 timer siden: Hej Tog sku lige chancen og besøgte de 2 piger , har prøvet foxi uden Nanna med stor succes , men ville prøve begge på en gang . Sikke en oplevelse , de virker virkelig somDe kan lide deres job , tog kun 15 min , men næste gang skal den sku ha hele armen med mindst en halv time , kys , anal , og se dem lege sammen , gik sku lige i pikken , efter at have givet Nanna anal , så få lov at afslutte i foxi,s mund hvor hun slugte det hele , Sikke en afslutning , Fedt fedt , Tak du søde mand Og du har ret, vi hygger os bestemt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Danske Nanna Skrevet 29. September, 2016 chris 60 skrev, for 21 timer siden: Hold-nu-kæft! Det er da priser, der virkelig vil noget!! Stort set alle andre ligger mellem 2400-2800 for en time! Det der får de vist ikke meget ud af!? Om vi får hed og dejlig sex ud af vores vagter sammen behøver du slet ikke bekymre dig om Og med hensyn til din sms, som ikke fortjener et svar og heller ikke fik det: nej, du kan ikke få rabat, men vi takker for informationen om at du synes det er for dyrt. Virkelig brugbart...NOT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 29. September, 2016 Wow de er godt nok dyre Jeg tror ikke de får så mange kunder med den stor beløb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 29. September, 2016 Vi er tilfredse,hvilket osse er grundlaget for at vi fortsætter (= - SÅ JO. Dem som kommer er mere end tilfredse, fået deres livs oplevelse - Får bestemt hvad de betaler for . Noget må da fungere siden samme kommer igen efter 1 gang vi startede, samt at vi vælger at gøre det FAST . Vi går begge fuldt ind for denne dejlige branche (= Tak for kommentaren ellers (= og informationerne på andres priser/evner . Det er hermed modtaget (= Udfaldet fungere i hvert falde . Derfor har vi valgt at fortsætte (= Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Pys 29 Skrevet 29. September, 2016 Det er godt, at Hjørring er så langt væk, at det ligeså godt kunne ligge i Norge. Ellers var det nok hurtigt slut med en pysbjørns lommepenge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 30. September, 2016 Foxii, nu er det ikke alle der kommer igen for at få deres livs oplevelse, blandt andet undertegnet Det var langt fra mit livs oplevelse, nærmest en oplevelse i lighed med din tekst forvirrende og ufuldstændig. Her tænker jeg både på dit svar her og i din annonce. Men held og lykke med dit indtog i branchen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 30. September, 2016 Nej mads det er kun beklageligt DU har det sån . Er ked af du har sån en oplevelse. Kan sige med hånden på hjertet, at jeg gør hvad JEG evner . (= Og det er tilfe´redsstillende for mange. men ikke dig. og det er helt iorden (= Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 30. September, 2016 åH Gud, det er dig med den første anmeldelse ! HEj med dig . Jeg kan virkelig IKKE PLACERE! Nogen stedet at her har været nogen som helst som har sagt , det du påstår ang. dit penis hoved.? . Generalt alt du skriver .. Men tak . - Jeg oplever HVER dag, at få afviide at mine blowjobs er fantastiske og ikke kan få nok. Så det er da bekræftende nok for mig. Efter din anmeldelse, har jeg spurgt hver gang fransk har fundet sted . om det gjorde ondt og deres oplevelse . Så har taget din kritik. til mig . God weekend MADS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 30. September, 2016 Hmmmm..hvor kan man få det i ryger ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 30. September, 2016 @@[email protected] hvor skriver han noget med "det du påstår ang. dit penis hoved"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 1. Oktober, 2016 Må jeg da være fri ?! Gudfri mig vel. Er i fuldstændig tabt bag en vogn eller hvad . JEG skriver tilbage til manden. Som kom med min første anmeldelse. Og som jeg iøvrigt IKKE kan placere har været hos mig , NOGEN STEDER! Behøver i sku ik at blande jer i . eller spørge til hvad jeg end ryger!?! Læs på lektien hvis i absolut skal blande jer man.. Er så færdig med useriøse mænd . Godnat! Sut! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 1. Oktober, 2016 Nu er EG et offentligt site så hvordan kan du forvente at folk ikke blander sig? Må sige at læse dine svar er utroligt underholdende 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 1. Oktober, 2016 Foxii, at du ikke kan huske mig ændre dog ikke ved at jeg besøgte dig ☺ Beskeden til mig da jeg besøgte dig var at det er indgangen hvor der står en knallert udenfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 1. Oktober, 2016 Kører vist af sporet nu denne tråd , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
miahl 7 Skrevet 5. Oktober, 2016 Danske Nanna skrev, den 29. sep. 2016 at 17:04: Om vi får hed og dejlig sex ud af vores vagter sammen behøver du slet ikke bekymre dig om Og med hensyn til din sms, som ikke fortjener et svar og heller ikke fik det: nej, du kan ikke få rabat, men vi takker for informationen om at du synes det er for dyrt. Virkelig brugbart...NOT Pris og kvalitet følges jo tit ad hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 5. Oktober, 2016 (edited) miahl skrev, for 23 minutter siden: Pris og kvalitet følges jo tit ad hehe Nej....ikke nødvendigvis, hvad samlignings grundlag har du ?? Redigeret 5. Oktober, 2016 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 6. Oktober, 2016 Frodige Ida skrev, den 1/10/2016 at 10:23: Nu er EG et offentligt site så hvordan kan du forvente at folk ikke blander sig? Må sige at læse dine svar er utroligt underholdende Hej Frodige Ida . Det glæder mig, at høre at du finder dette 'underholdende' ligefrem . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 6. Oktober, 2016 MadsAalb skrev, den 1/10/2016 at 11:45: Foxii, at du ikke kan huske mig ændre dog ikke ved at jeg besøgte dig ☺ Beskeden til mig da jeg besøgte dig var at det er indgangen hvor der står en knallert udenfor Hej Igen Mads. Jeg kan kun gentage : At det DU beskriver selvfølgelig er beklageligt . Samt hvad jeg efterfølgende har gjort og taget til mig . At jeg skrev, at der holdte en scooter tæt ved den korrekte dør, er netop for at det bliver nemmere for mænd som dig , som ikke kunne finde den rigtige dør. Vh. Foxii Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 7. Oktober, 2016 Danske Nanna skrev, den 29-09-2016 at 17:04: Om vi får hed og dejlig sex ud af vores vagter sammen behøver du slet ikke bekymre dig om Og med hensyn til din sms, som ikke fortjener et svar og heller ikke fik det: nej, du kan ikke få rabat, men vi takker for informationen om at du synes det er for dyrt. Virkelig brugbart...NOT Aaaah,.....en tilbagemelding fra 'markedet' burde alle erhvervsdrivende tage til efterretning! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg