Hop til indhold
Guest dallevalle

danske Nanna og foxi , Hjørring

Recommended Posts

Guest Danske Nanna

Flertallet har stemt og i får jeres vilje! Priserne bliver lavet om for de der kun ønsker "standard" ydelser.

Så er alle glade og vi kan få den gode stemning tilbage :P. SLUT med brok! :D 

Redigeret af Danske Nanna

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan KUN sige 1 lille sætning, som er ganske enkel og forstå "GÅ VIDERE TIL EN ANDEN HVIS I IKKE VIL BETALE DET GPEREN TAGER" :rolleyes:

Samt behandle andre som i gerne selv vil behandles :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Danske Nanna
StudineMILF skrev, for 19 minutter siden:

Samt behandle andre som i gerne selv vil behandles :-)

At jeg har skrevet det her

fordi du ikke forstår hans joke betyder ikke du skal skrive i den her tråd som intet har med dig at gøre. Jeg gider ikke mudderkastning og hader at skulle svare tilbage på det der, for det får nemlig mig til at se præcis lige så latterlig ud, men jeg kan simpelthen ikke lade være. Stop dig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danske Nanna skrev, for 10 minutter siden:

At jeg har skrevet det her

fordi du ikke forstår hans joke betyder ikke du skal skrive i den her tråd som intet har med dig at gøre. Jeg gider ikke mudderkastning og hader at skulle svare tilbage på det der, for det får nemlig mig til at se præcis lige så latterlig ud, men jeg kan simpelthen ikke lade være. Stop dig selv

Hvad mener du ? Det var ikke ment til dig og din veninde denne her bemærkning kære Nanna. Jeg tror du misforstår hensigten. Jeg er slet ikke til mudderkastning. Synes bare at man skal behandle andre som man gerne selv vil behandles. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
askebærger skrev, for 7 minutter siden:

hold dog op nogle hidsige piger , håber da de er ligeså aktive i sengen som her  hi hi

Den var nu meget god men jeg er nu ik hidsig anlagt men har da min egen mening :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

oh kan lige se nanna/foxii har sænket priser lidt , men men ydelsen er jo også blevet derefter , så er vi vel ikke it skridt nærmere lavere priser

bare lige  en side bemærkning

de er sikkert det værd, det tvivler jeg ikke på

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, den 21. oktober 2016 at 11:49:

Som forholdsvis ny på siden/28aug.

Vil jeg da os gerne ytre min mening, Jeg syntes ikke det er dyrt . Der er altså tale om 2 piger  Anal sex .ALT inden for de blide former. ´megafransk. og det i har læst i annoncen

Vi har endnu ikke oplevet, at en kunde har nævnt noget negativt om prisen . Derimod når vi har spurgt - Var svaret at pengene var godt givet ud.

Kun Glade og TILFREDSE MÆND. Har det været, når Jeg og Nanna , har været på vagt sammen .

Derfor fortsætter vi selvfølgelig suceesen(=

Sjovt nok kun her på Eroguide, jeg har oplevet NOGEN har beklaget sig .

Ikke bare om trekant. Men GENERALT .Jeg får så meget ros når jeg er på vagt og har endnu IKKE haft en mand - som har SAGT noget negativt midt i akten eller bagefter.

Kun herinde.

Hvad ville jeres FORSLAG være da ??  For 2 unge smukke piger som tilbydder trekant -

Good weekend

Husk søde smukke Foxii. De overvejer end ikke at tænke på HVAD det kræver at vi giver os fuldt ud FOR DEM! ( her er det jo SÅ skønt at man idet mindste har en kærlig, dejlig og fræk veninde ved sin side) 

men de anser jo ikke at i bruger jeres kroppe, feminitet, liderligtet, energi, overbærenhed samt vilje til at give dem en dejlig oplevelse samt tilfredstillelse ( ALTSÅ DE MÆND SOM HERINDE BROKKER SIG OVER PRISEN MEN END IKKE HAR VÆRET DER :( 

Men dejligt i fortsætter.. Her tænker jeg: HMM trekant-tre piger :o 

:DGod weekend skønne damer. 

Jer to gad jeg da godt møde.. Så kunne vi evt få nogle sunde og fornuftige møder og samtaler.. Tændes vi så giver jeg en gratis omgang ;)  Elsker at slikke fisse :P

kys kys 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...