Hop til indhold
19517

Kan du anbefale en tantra massage pige?

Recommended Posts

Ikke Thai

Jeg har mange gange prøvet tantra med HJ til sidst. Det er vildt frækt at blive rørt ved i en time. Lidt på mellemkødet lidt på pungen. Men jeg vil gerne prøve en der kan pirre og tirre lige så godt eller bedre. Og ja, hun må ikke være Thai... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, den 30/9/2016 at 20:32:

Ikke Thai

Jeg har mange gange prøvet tantra med HJ til sidst. Det er vildt frækt at blive rørt ved i en time. Lidt på mellemkødet lidt på pungen. Men jeg vil gerne prøve en der kan pirre og tirre lige så godt eller bedre. Og ja, hun må ikke være Thai... 

Jeg kan anbefale min kollega Kirsten Maria fra Tantrisk Møde i Vejle. Hun giver en fantastisk dejlig Tantramassage. Ikke spor frækt, men alle sanser vækkes og kroppen bliver helt elektrisk. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, den 10/10/2016 at 14:45:

Ok tak, men det skal være frækt hvis du forstår... HJ eller sex. 

Nu er en tantra massage alt andet en frækt. Det handle om at nyde, sanse, give sig hen og mærke hver en millimeter af kroppen sitre og vibrere. Det frække foregår ikke i kroppen, det foregår oppe i hovede. Det frække er forestillinger og tanker, enten ved at tillægge det der sker betydning eller ved at forestille sig hvad der kunne ske. Når du er i hovedet kan du ikke samtidig sanse dig krop. Så hvis du er ude på noget frækt, så vælg endelig ikke en Tantramassage. Den kræver at du er tilstede i kroppen og ikke i hovedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår. Tantra er noget jeg har prøvet, eller det vil sige. Jeg tror jeg her. Massage hvor mine erotiske zoner bliver nusset, kalder jeg tantra. Erotisk massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...