Guest stump Skrevet 1. Oktober, 2016 P1 Dokumentar: Når kunden vil have mere end sex Prostituerede lever i et juridisk tusmørke, en højrisikozone, hvor det omgivende samfunds tvetydige syn på dem og deres kunder er med til at skabe en tilstand af retsløshed: Selv om prostitution er tilladt i Danmark, har samfundet helt andre, både skrevne og uskrevne, spilleregler for prostituerede, end for andre. Prostitutionskunder kommer ikke altid bare for at købe seksuelle ydelser; en meget stor del af de prostituerede har været udsat for voldtægt og andre former for fysisk og psykisk vold. De to tidligere prostituerede, Pia Christensen og Bente Kongerslev, ser tilbage på de mange overgreb, de har været udsat for, henholdsvis fra kunderne i privaten og i bilerne på Halmtorvet. De har begge en lang række voldsomme oplevelser bag sig - og tænker nu, mange år efter, over at det er et kick for nogle mænd at ydmyge, krænke og begå overgreb på prostituerede. Meget få prostituerede anmelder volden og selv om de prostituerede beretter om udbredt vold, overgreb og voldtægt, er der meget få anmeldelser og alt for lidt viden at handle på, til at sikre de prostituerede bedre mod voldsmændene. Tilrettelæggelse: Irene Manteufel og Mikkel Krause. Hør udsendelsen HER Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dani 82 Skrevet 1. Oktober, 2016 Tak for linket. Og her gik jeg i min naivitet og troede, at det skulle handle om nogle sølle mandeskæbner, der søgte den eneste ene og bildte sig selv ind, at de kvinder, som de handlede sex hos, ville gå hen og falde for dem. Men ak, der findes jo også en meget værre virkelighed - en virkelighed med ødelagte mennesker, der ødelægger andre i en udsat position. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 1. Oktober, 2016 Ja sådan forstod jeg også overskriften. Afbrød hurtigt programmet igen. Virkelig trist at høre på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 1. Oktober, 2016 Dani skrev, for 1 time siden: Tak for linket. Og her gik jeg i min naivitet og troede, at det skulle handle om nogle sølle mandeskæbner, der søgte den eneste ene og bildte sig selv ind, at de kvinder, som de handlede sex hos, ville gå hen og falde for dem. Men ak, der findes jo også en meget værre virkelighed - en virkelighed med ødelagte mennesker, der ødelægger andre i en udsat position. Overskriften kunne vel også være: Når mænd vil have mere end aftalt og betalt for Til Lange: Ja virkeligheden kan være meget trist. Væk med den! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 1. Oktober, 2016 Dani skrev, for 1 time siden: Tak for linket. Og her gik jeg i min naivitet og troede, at det skulle handle om nogle sølle mandeskæbner, der søgte den eneste ene og bildte sig selv ind, at de kvinder, som de handlede sex hos, ville gå hen og falde for dem. Men ak, der findes jo også en meget værre virkelighed - en virkelighed med ødelagte mennesker, der ødelægger andre i en udsat position. Sørgeligt emne. Pas godt på jer selv piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 1. Oktober, 2016 stump skrev, for 25 minutter siden: Overskriften kunne vel også være: Når mænd vil have mere end aftalt og betalt for Til Lange: Ja virkeligheden kan være meget trist. Væk med den! Jeg klikkede på programmet fordi jeg troede emnet var et andet. At jeg ikke gad at høre programmet er nu mere fordi jeg har problemer nok selv i øjeblikket. At disse 2 kvinder har haft en dårlig tilværelse er mega trist - man kan kun skamme sig på sit køns vegne, når mænd ikke fatter at behandle kvinder som mennesker - også når der er betalt penge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 1. Oktober, 2016 Lange skrev, for 19 minutter siden: man kan kun skamme sig på sit køns vegne Jeg identificerer mig ikke med disse galninge. Jeg håber, at myndighederne snart tager det alvorligt, og gør noget ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg