Guest Aalborg Skrevet 2. Oktober, 2016 Hej OD. Jeg har i dag besøgt Smile Thai Massage, Vestergade 42, 8900 Randers. Klinikken har fået nyt navn, der er: Lamyai. Telefonnummer og indehaver er uændrede. Hilsen Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 2. Oktober, 2016 tog du helt fraAalborg til Randers for at få den oplevelse ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 2. Oktober, 2016 Erikson skrev, for 2 timer siden: tog du helt fraAalborg til Randers for at få den oplevelse ?? JA, men ikke kun for at konstatere navneændringen..... JA - det gjorde jeg, som så ofte tidligere. Der findes ikke i Aalborg thaipiger efter min smag, der yder den fulde pakke. Jeg er til unge, slanke og smukke thai.er. Det er dem, der tænder mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 2. Oktober, 2016 Mester75 skrev, for 4 timer siden: Var det godt? Mener du navneændringen eller behandlingen ? Behandlingen med FP var ganske god, som den altid er. Derfor tager jeg gerne en lille køretur, da weekenderne altid er min faste thaikneppedag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 2. Oktober, 2016 så er du da godtnok kræsen må jeg sige det er nok 30 thai steder i Nr Sundby og Aalborg området der er masser af piger også unge men de skal jo jo også være mere end 18 år syntes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 3. Oktober, 2016 Prøv Bjerringbro næste gang. En dejlig ung thai som er med på det hele. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 3. Oktober, 2016 Bamsefyr skrev, for 9 timer siden: Prøv Bjerringbro næste gang. En dejlig ung thai som er med på det hele. Lyder spændende har du ikke en adresse elelr en www adresse ?? Tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 3. Oktober, 2016 Erikson skrev, 1 time siden: Lyder spændende har du ikke en adresse elelr en www adresse ?? Tak for info Thailisten vest er din ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 3. Oktober, 2016 Bamsefyr skrev, for 13 timer siden: Prøv Bjerringbro næste gang. En dejlig ung thai som er med på det hele. Kan du skrive lidt mere om udseende samt ydelser. Er det datteren der har overtaget klinikken ?. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 4. Oktober, 2016 Bamsefyr skrev, for 16 timer siden: Thailisten vest er din ven jeg forstår ikke lige hvad du skriver er der en www adresse eller rigtig adresse `? venlig hilsen Erikson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 4. Oktober, 2016 Aalborg skrev, den 2/10/2016 at 14:35: Hej OD. Jeg har i dag besøgt Smile Thai Massage, Vestergade 42, 8900 Randers. Klinikken har fået nyt navn, der er: Lamyai. Telefonnummer og indehaver er uændrede. Hilsen Aalborg Hej Aalborg Tak for det, navnet er rettet. (Skriv helst i thailistetråden, så jeg ikke overser jeres input) -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 4. Oktober, 2016 Erikson skrev, 1 time siden: jeg forstår ikke lige hvad du skriver er der en www adresse eller rigtig adresse `? venlig hilsen Erikson Du kan se linket i bunden af mine indlæg, ellers er det herunder: http://goo.gl/maps/2NFn1 -OD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin.b 29 Skrevet 10. Oktober, 2016 Jeg var forbi vestergade 42 i Randers i fredags og blev masseret af ladyboy'en. Hun var nu meget sød men mangler nogle større bryster for at ligne en pige. Massagen får hun 3 stjerner for Bj får 5 stjerner og så fik jeg en cola til at restituere mig på efterfølgende. Stedet har mig bekendt ingen hjemmeside. Men et tlf. Nr. 5269 7989 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange rør 1 Skrevet 7. Marts, 2017 Har været på stedet flere gange. Er der nogen der har haft held med ejeren ?? køn pige ellers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg