Hop til indhold
fraekfyrfyn

Gadepiger Østergade

Recommended Posts

Hejsa, det er nok lidt af et long shot, men synes altid det er de samme piger som står i gaden, så vil egentligt gerne prøve lidt nyt, og har en svaghed for gadepiger, så mit spørgsmål er om der er nogen herinde som har eller har haft kontakt til nogen af de misbrugere som opholder sig i gaden om formiddagen/dagen?

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
fraekfyrfyn skrev, den ‎03‎-‎10‎-‎2016 at 09:29:

Hejsa, det er nok lidt af et long shot, men synes altid det er de samme piger som står i gaden, så vil egentligt gerne prøve lidt nyt, og har en svaghed for gadepiger, så mit spørgsmål er om der er nogen herinde som har eller har haft kontakt til nogen af de misbrugere som opholder sig i gaden om formiddagen/dagen?

mvh

Du efterlyser en misbruger??

Del dette indlæg

Link til indlæg
fraekfyrfyn skrev, for 35 minutter siden:

Ja?

Ved sku ikke lige hvorfor(måske fordi det virker en tand forkert...  Eller er det mit interne "komps"  er tvetydigt),  men den beretning vil jeg gerne høre... Håber du finder hvad du søger,  og håber der kommer en beretning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fraekfyrfyn skrev, for 16 timer siden:

Indtil videre har jeg ikke hørt fra nogen som har kontakt til nogen.. men må prøve at køre derind en formiddag og så bare forhøre mig.

Hej frækfyr

Nu er jeg født nysgerrig - og for ikke at dø lige så nysgerrig har jeg lært mig selv at spørge om alt. Så altså - hvorfor er det lige du vil finde en misbruger? Der er ikke noget bebrejdende i mit spørgsmål. kun undren og nysgerrighed.

Sidst men ikke mindst - pas på dig selv i det forehavende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest niklas23
22 cm and thick skrev, for 18 timer siden:

Hej frækfyr

Nu er jeg født nysgerrig - og for ikke at dø lige så nysgerrig har jeg lært mig selv at spørge om alt. Så altså - hvorfor er det lige du vil finde en misbruger? Der er ikke noget bebrejdende i mit spørgsmål. kun undren og nysgerrighed.

Sidst men ikke mindst - pas på dig selv i det forehavende.

Come on, er alle gadepigerne ikke misbrugere? De ligger måske ikke alle med en nål i armen mens du ordner dem, men de er da alle på et eller andet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke de rumænske piger er misbrugere, men jeg kan tage fejl.

Når man ser dem på gaden grupperer de sig også i hver sin lejr. De rumænske piger er klart de kønneste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De  rumænske piger kan godt finde på at vende bunden i vejret på en øldåse..

Det sker af og til, men det må de gerne for min skyld.

skal der være fest, så lad der være fest..

Jeg var i gaden mandag aften, og talte med en køn lyshåret pige fra Tjekkiet, Diana, hed hun

500 for sex i bilen eller inder fri med frakke på ( det er jo blevet lidt køligt nu) i alle ydelserne. 

Fik ikke oplyst pris for blow.

En dansk pige, som jeg ikke har set før, meget små bryster. 

Kommer der 2-3 dage, så går der et stykke tid inden hun vender tilbage...

havde ingen telefon eller adresse at mødes på. 

Bil og naturen var de steder hun brugte.

Så lidt kølig vind på klokkerne.

Tror domkirkens klokker lyder lidt tamt i forhold til mine, når de bimler..

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
niklas23 skrev, for 5 timer siden:

Come on, er alle gadepigerne ikke misbrugere? De ligger måske ikke alle med en nål i armen mens du ordner dem, men de er da alle på et eller andet..

Hej Niklas

Noget du har belæg for at påstå? Hvad med dem på bordellerne? Er de også misbrugere og hvad er definitionen på misbruger egentlig? Er de så meget misbrugere af penge at dette er den eneste måde at tjene nok på? Ikke at jeg mener det er en guldgrube, men kommer de på gaden de fleste aftener og servicerer - lad os sige 5 mænd på en aften til gennemsnitlig 400 kr pr stk. Det giver 2000 pr aften, måske 5 dage om ugen, hvilket giver rundt regnet 20 dage på en måned. Det giver 40.000 om måneden "efter skat", en del mere end jeg får. Lad os så bare sige at jeg regner pænt meget forkert at det kun er halvdelen. Det er så 20.000 om måneden. Stadig rigeligt for de fleste at overleve på. Ikke at jeg misunder dem eller mener det er en dans på roser. Mener bare at en del måske kan være fristet til at tjene deres penge på den måde. Så måske behøves de ikke nødvendigvis være misbrugere for at vælge den levevej. På den anden side kan jeg også regne for lidt. At de har 8 mænd pr. aften, er der 6 dage om ugen hvilket giver små 24 dage om måneden. 76.800 om måneden. Ja, så er der da RIGELIGT penge til et evt. mindre misbrug af hash.
Pointen med det her er bare at man nok skal passe på med at kalde pigerne for misbrugere uden med sikkerhed at vide det. Jeg er da helt med på at der er nogen af dem der har et misbrug af f. eks. heroin, coke og hvad ved jeg. Men det er der altså også på den kongelige Ballet, på nogen advokatkontoret, erhvervsskoler og byggepladser.

Og så mener jeg helt klart stadig at man skal passe på sig selv hvis man ligefrem opsøger nogen der TYDELIGVIS har et misbrug. De kan måske sagtens lokkes til at give det ene og det andet uden beskyttelse. De er måske alligevel syge og har længe fået ødelagt deres liv.

Så igen - pas på jer selv og jeres omgivelser. Og ikke mindst - pas på pigerne og vær gode ved dem. Langt de fleste har fortjent det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, 1 time siden:

De  rumænske piger kan godt finde på at vende bunden i vejret på en øldåse..

Det sker af og til, men det må de gerne for min skyld.

skal der være fest, så lad der være fest..

Jeg var i gaden mandag aften, og talte med en køn lyshåret pige fra Tjekkiet, Diana, hed hun

500 for sex i bilen eller inder fri med frakke på ( det er jo blevet lidt køligt nu) i alle ydelserne. 

Fik ikke oplyst pris for blow.

En dansk pige, som jeg ikke har set før, meget små bryster. 

Kommer der 2-3 dage, så går der et stykke tid inden hun vender tilbage...

havde ingen telefon eller adresse at mødes på. 

Bil og naturen var de steder hun brugte.

Så lidt kølig vind på klokkerne.

Tror domkirkens klokker lyder lidt tamt i forhold til mine, når de bimler..

Sexeren

Hej Sexeren

Tjekken lyder som en jeg har haft fornøjelsen af et par gange. Hun er som du skriver ret køn og virker som en rigtig sød pige. Og sutter godt - har jeg hørt altså.... ;-)

Danm skal altså snart have noget:

FISSE!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest niklas23
22 cm and thick skrev, for 18 timer siden:

Hej Niklas

Noget du har belæg for at påstå? Hvad med dem på bordellerne? Er de også misbrugere og hvad er definitionen på misbruger egentlig? Er de så meget misbrugere af penge at dette er den eneste måde at tjene nok på? Ikke at jeg mener det er en guldgrube, men kommer de på gaden de fleste aftener og servicerer - lad os sige 5 mænd på en aften til gennemsnitlig 400 kr pr stk. Det giver 2000 pr aften, måske 5 dage om ugen, hvilket giver rundt regnet 20 dage på en måned. Det giver 40.000 om måneden "efter skat", en del mere end jeg får. Lad os så bare sige at jeg regner pænt meget forkert at det kun er halvdelen. Det er så 20.000 om måneden. Stadig rigeligt for de fleste at overleve på. Ikke at jeg misunder dem eller mener det er en dans på roser. Mener bare at en del måske kan være fristet til at tjene deres penge på den måde. Så måske behøves de ikke nødvendigvis være misbrugere for at vælge den levevej. På den anden side kan jeg også regne for lidt. At de har 8 mænd pr. aften, er der 6 dage om ugen hvilket giver små 24 dage om måneden. 76.800 om måneden. Ja, så er der da RIGELIGT penge til et evt. mindre misbrug af hash.
Pointen med det her er bare at man nok skal passe på med at kalde pigerne for misbrugere uden med sikkerhed at vide det. Jeg er da helt med på at der er nogen af dem der har et misbrug af f. eks. heroin, coke og hvad ved jeg. Men det er der altså også på den kongelige Ballet, på nogen advokatkontoret, erhvervsskoler og byggepladser.

Og så mener jeg helt klart stadig at man skal passe på sig selv hvis man ligefrem opsøger nogen der TYDELIGVIS har et misbrug. De kan måske sagtens lokkes til at give det ene og det andet uden beskyttelse. De er måske alligevel syge og har længe fået ødelagt deres liv.

Så igen - pas på jer selv og jeres omgivelser. Og ikke mindst - pas på pigerne og vær gode ved dem. Langt de fleste har fortjent det.

Nej da jeg ikke har lavet en feltundersøgelse af samtlige gadeprostituerede har jeg selvfølgelig ikke "belæg", for at påstå det. Jeg er dog rimelig sikker på at jeg har ret alligevel. Derfor jeg ikke bruger gadepiger mere selv om de kan være fristende. I bestemmer selvfølgelig selv om I vil bruge dem men så synes jeg også at I skal holde jer for gode til at moralisere over andre. Just my 5 cents.

Del dette indlæg

Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 16 timer siden:

Blonde Diana har jeg også mødt, hendes krop er desværre lige så klumpet og kedelig som hendes ansigt er kønt :(

Har du pillet tøjet af hende, hvordan er brysterne??? Glat barberet? 

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, for 40 minutter siden:

Har du pillet tøjet af hende, hvordan er brysterne??? Glat barberet? 

Sexeren

Hej

Jeg har leget med hendes bryster mens hun gav blow. De er (efter min mening) rigtigt dejlige. Fine og faste og en pæn størrelse En god B-skål vil jeg tro. Men ja, hun er en smule buttet hvis det er det den gode Hr Hansen mener. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
niklas23 skrev, for 6 timer siden:

Nej da jeg ikke har lavet en feltundersøgelse af samtlige gadeprostituerede har jeg selvfølgelig ikke "belæg", for at påstå det. Jeg er dog rimelig sikker på at jeg har ret alligevel. Derfor jeg ikke bruger gadepiger mere selv om de kan være fristende. I bestemmer selvfølgelig selv om I vil bruge dem men så synes jeg også at I skal holde jer for gode til at moralisere over andre. Just my 5 cents.

Jeg har heller ikke selv undersøgt dem for misbrug, men derfor er jeg alligevel ret sikker på det ikke er alle der er misbrugere.

Synes ikke de er nogen her i tråden der har moraliseret over for andre. Jeg sagde bare man skulle passe på med hvad man udsætter sig selv for. Det var en velment råd til fraekfyrfyn og for den sags skyld alle andre.

Men Niklas - hvorfor mener du at det er en selvfølgelighed at de alle er misbrugere? Og hvad er de misbrugere af? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest niklas23
22 cm and thick skrev, for 17 timer siden:

Jeg har heller ikke selv undersøgt dem for misbrug, men derfor er jeg alligevel ret sikker på det ikke er alle der er misbrugere.

Synes ikke de er nogen her i tråden der har moraliseret over for andre. Jeg sagde bare man skulle passe på med hvad man udsætter sig selv for. Det var en velment råd til fraekfyrfyn og for den sags skyld alle andre.

Men Niklas - hvorfor mener du at det er en selvfølgelighed at de alle er misbrugere? Og hvad er de misbrugere af? 

Det mener jeg udfra de møder jeg har haft med dem, og en evne til at bruge mine øjne når jeg kører forbi dem hver dag. Jeg mener selvfølgelig stoffer, hvad skulle de ellers være misbrugere af?

Men helt ærligt, tror du at de trækker på gaden for at få råd til en ny Gucci taske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
niklas23 skrev, for 7 minutter siden:

Det mener jeg udfra de møder jeg har haft med dem, og en evne til at bruge mine øjne når jeg kører forbi dem hver dag. Jeg mener selvfølgelig stoffer, hvad skulle de ellers være misbrugere af?

Men helt ærligt, tror du at de trækker på gaden for at få råd til en ny Gucci taske?

Jeg tror simpelthen de Rumænske piger går på gaden fordi det er en livsstil for dem. De er ikke mennesker der kan eller vil passe et fast arbejde.

HVIS de tager stoffer er det ikke noget med nåle....de har ikke den slags sår.

Hvad folk sniffer er lidt sværere at snakke om. Men ærligt talt, coke og speed er fest drugs....ikke noget der passer til den livsstil.

Tager man en Joint eller en flaske Vodka med kan man sikkert nok vække deres interesse.

Piger der er på stoffer holder sig ikke særligt godt ret længe....de Rumænske piger har stået fast i gaden i flere år efterhånden. De er stadig flotte piger. Med ben i næsen!

Det er mit indtryk....og jeg er ikke uden erfaring i folk der er misbrugere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg tror simpelthen de Rumænske piger går på gaden fordi det er en livsstil for dem. De er ikke mennesker der kan eller vil passe et fast arbejde.

HVIS de tager stoffer er det ikke noget med nåle....de har ikke den slags sår.

Hvad folk sniffer er lidt sværere at snakke om. Men ærligt talt, coke og speed er fest drugs....ikke noget der passer til den livsstil.

Tager man en Joint eller en flaske Vodka med kan man sikkert nok vække deres interesse.

Piger der er på stoffer holder sig ikke særligt godt ret længe....de Rumænske piger har stået fast i gaden i flere år efterhånden. De er stadig flotte piger. Med ben i næsen!

Det er mit indtryk....og jeg er ikke uden erfaring i folk der er misbrugere :)

He he....lige som ham fra Bangladesh...multimilliærden....var på DR3.

Lige ude foran døde mennesker i forfærdelig slum.

Om dem sagde han kategorisk: "De er dovne (eller var det dumme?), de gider ikke arbejde, de har ingen drømme!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der findes da masser af mennesker der ikke kan eller vil arbejde, uden de derfor er dovne eller dumme.....du skal ikke lægge mig ord i munden, taK!

McQueen skrev, for 3 timer siden:

He he....lige som ham fra Bangladesh...multimilliærden....var på DR3.

Lige ude foran døde mennesker i forfærdelig slum.

Om dem sagde han kategorisk: "De er dovne (eller var det dumme?), de gider ikke arbejde, de har ingen drømme!"

Tag ind i gaden, snak lidt med pigerne og få styr på dine fordomme :P

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg

Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 39 minutter siden:

Der findes da masser af mennesker der ikke kan eller vil arbejde, uden de derfor er dovne eller dumme.....du skal ikke lægge mig ord i munden, taK!

Tag ind i gaden, snak lidt med pigerne og få styr på dine fordomme :P

Selvfølgelig er det et oplyst valg mellem utallige muligheder  at rejse 2.000 km mod nord for at trække på gaden i en dansk provinsby...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
niklas23 skrev, for 5 timer siden:

Prøv at kig på mit regnestykke lidt længere oppe i tråden - så ja tror at de trækker for at få råd til en Gucci taske. Den får de aldrig nogen sinde råd til via et fabriksjob i Ungarn. Det er selvfølgelig at sætte tingene lidt på spidsen, men vil stadig og til en hver tid påstå at de ikke er på stoffer. Skal ikke kunne sige om de ryger en fed i ny og næ eller bunder en flaske vodka eller en bunke øl. Men nej - de er ikke hårde misbrugere. I hvert fald ikke dem jeg har mødt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, for 59 minutter siden:

Selvfølgelig er det et oplyst valg mellem utallige muligheder  at rejse 2.000 km mod nord for at trække på gaden i en dansk provinsby...

Det er det faktisk, deres kusiner og søstre giver samme ydelser for 5 euro for et blowjob i F.eks Berlin ( ifølge andre tråde herinde ).....de her piger er med garanti ikke her fordi de nyder kulde og træk. Det er bare i Odense de kan tjene mest på gaden!

En helt anden ting, som jeg kun tror, men ikke ved......de har muligvis et helt andet syn på gadepiger i Rumænien....måske er det bare en livsstil de har med hjemmefra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...