Hop til indhold
frenchlover1

Noget galt med datering

Recommended Posts

Tidspunkt, for hvornår man sidst har været på EG, er forkert.

Profilen Tatra har for få minutter siden skrevet etsvar i en tråd, jeg har svaret i, og alligevel står der, at han sidst var på EG lørdag kl 17.40.

Venligst

French

image.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 25 minutter siden:

Tidspunkt, for hvornår man sidst har været på EG, er forkert.

Profilen Tatra har for få minutter siden skrevet etsvar i en tråd, jeg har svaret i, og alligevel står der, at han sidst var på EG lørdag kl 17.40.

Venligst

French

image.png

Det kan skyldes at personen logger ind som anonym bruger, så registreres ikke hvornår man har været online

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slaven_Randers skrev, for 1 minut siden:

Det kan skyldes at personen logger ind som anonym bruger, så registreres ikke hvornår man har været online

Ja. Tænkte også den tanke, men brugeren kommenterede et indlæg, jeg havde skrevet, og det kan han vel ikke gøre uden at logge ind? Eller kan han?

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, Lige nu:

Ja. Tænkte også den tanke, men brugeren kommenterede et indlæg, jeg havde skrevet, og det kan han vel ikke gøre uden at logge ind? Eller kan han?

Venligst

French

kik på min profil og se hvornår jeg sidst var online :D jo man kan logge ind som anonym så kommer man ikke på online listen men er logget ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Jeg har sandsynligvis været logget ind anonymt, det gør jeg ind imellem uden at tænke over kassernes indhold ved indlog. Og selv om man er logget ind anonymt, ja, så er man jo alligevel logget ind og kan skrive...

Del dette indlæg

Link til indlæg

I har jo ret begge to :-) 

Synes dog, at det er en mærkelig funktion, at man kan logge sig ind, anonymt, og så kommentere under sit normale profilnavn!

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 4 minutter siden:

I har jo ret begge to :-) 

Synes dog, at det er en mærkelig funktion, at man kan logge sig ind, anonymt, og så kommentere under sit normale profilnavn!

Venligst

French

det med at logge ind anonymt er fordi man ikke ønsker at fremgå af online listen, det er en meget normal ting i stort set alt forum software

Del dette indlæg

Link til indlæg

Respekt, for hvad der er normalt. I min verden er normalen dog ikke altid hverken det smarteste eller rigtigste :-)

Med anonym-funktionen kan man dermed skjule, hvornår man reelt var i forummet senest. Dermed bliver informationen om 'Seneste besøg' stort set ubrugelig. 

Jeg synes faktisk, at det er tåbeligt, at man kan logge sig på anonymt og debattere på livet løs under sit profilnavn, og så stå angivet som om man har været væk i et år eller længere.

MIN POINTE ER, AT 'Seneste besøg' bør vise, hvornår man besøgte forummet sidst, uanset om besøget var anonymt eller ej.

For hvad skal man ellers bruge informationen om 'Seneste besøg' til, hvis der fx kan stå, at det er 1 år eller længere siden man besøgte forummet, mens man skrev et indlæg for 2 minutter siden. 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes faktisk, at det er tåbeligt, at man kan logge sig på anonymt og debattere på livet løs under sit profilnavn, og så stå angivet som om man har været væk i et år eller længere.

Træk nu lige vejret :) Det vil jo aldrig kunne lade sig gøre, at debattere uden at det vil fremgå af ens aktivitetslog :) 

Hvis nogen har behov for, eller lyst til, at være logget ind i fred og ro (anonymt), så kan jeg ikke se at det rager andre hvornår man gør dette.

Alle ville jo kunne se forum som gæst alligevel - så deeeeeet :)

Pigerne skal da fx kunne logge ind uden at de bliver væltet af "hygge" PM's, når fyrene ser at pigen er på (og så bliver lidt tøsesure over ikke bliver besvaret med det samme)  :) 

Redigeret af Display
sprog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Display skrev, for 2 timer siden:

Hvis nogen har behov for, eller lyst til, at være logget ind i fred og ro (anonymt), så kan jeg ikke se at det rager andre hvornår man gør dette.

I mit seneste indlæg argumenterede jeg ikke længere imod, at man kan logge ind anonymt. Jeg er blevet klogere og kan se pointen i det anonyme login.

Men som jeg skrev ER MIN POINTE, at 'Seneste besøg' bør vise, hvornår man senest besøgte forummet som logget ind, uanset om besøget var anonymt eller ej.

Jeg synes, at det er ulogisk og misvisende, at der kan stå, at ens seneste besøg var fx i april, hvis man få minutter tidligere har skrevet et indlæg!

Det kan helt sikkert let ændres i koden.

Det var bare en tanke, som kan bruges af folkene bag EG, hvis de er enige, og min verden går ikke under uden denne ændring, hvorfor dette var mine sidste ord i denne sammenhæng :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pointen er, at man ikke længere er "anonym", når folk kan holde øje med hvornår man sidder og drikker kaffe og læser sin EG. Derfor er det ikke en fejl, men en del af featuren.

Andre har reelt ikke noget at bruge denne login information til, medmindre de har et usundt behov for følge med i andres gøren og laden :)

Redigeret af Display
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tass

at logge ind anonymt giver bl.a. GPerne mulighed for at logge ind, besvare et par PM og smutte igen uden at vise aktivitet.

Der er nogle der bare sidder og venter på visse mennesker kommer online, hvorvefter de bliver kontaktet etc.
Nogle bliver sure fordi man ikke svare i et emne selvom man har været online. Alle de problemstillinger er væk med den mulighed. og det syntes jeg faktisk er helt OK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...