carsten75 23 Skrevet 7. Oktober, 2016 Er der nogle som kan bekræfte disse 2 piger og hvis ikke det er dem, er det så nogen som ligner Dem, og samme bryst størrelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
carsten75 23 Skrevet 7. Oktober, 2016 carsten75 skrev, for 3 minutter siden: Er der nogle som kan bekræfte disse 2 piger og hvis ikke det er dem, er det så nogen som ligner Dem, og samme bryst størrelse? http://side6.dk/resultatside/?q=lempigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
carsten75 23 Skrevet 7. Oktober, 2016 Øv ingen som har været forbi, jeg har 1 time kørsel til dem og ville være træls og komme til noget helt forkert. Men men, jeg ringede til dem og spurgte om det var dem på billeder, blev hun stille og jeg spurgte igen og hun svare at de lignede dem på billedet. Hun snakke dansk men ikke flydende, tror der er var tysk ind over. Men spørgsmål er så om nogle kan bekræfte deres bryster som lignede på billede , for så er jeg kørt på besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg