Claire 4321 Skrevet 8. Oktober, 2016 (edited) Der er den der fine tråd med "lækre inspirerende billeder", som hylder det tildækkede og mænds fantasi, så her får i mig i en, ikke splittergrønlangkål figur -Vil dog lige sige, som altid, at mine fotos er af ret ringe kvalitet, sorry sådan er det og skylden ligger primært på min Iphone (og sekundært på mine begrænsede evner som fotograf..) Ooooog, jer der kender mig, ved godt at jeg i sidste ende, ikke kan lade være med at smide tøjet KYS fra Ida Redigeret 8. Oktober, 2016 af Ida sunshine 27 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 297 Skrevet 8. Oktober, 2016 MUMS. Mere er der ikke at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1341 Skrevet 8. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden: Der er den der fine tråd med "lækre inspirerende billeder", som hylder det tildækkede og mænds fantasi, så her får i mig i en, ikke splittergrønlangkål figur -Vil dog lige sige, som altid, at mine fotos er af ret ringe kvalitet, sorry sådan er det og skylden ligger primært på min Iphone (og sekundært på mine begrænsede evner som fotograf..) Ooooog, jer der kender mig, ved godt at jeg i sidste ende, ikke kan lade være med at smide tøjet KYS fra Ida Ren lækkerhed.....:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. Oktober, 2016 Så blev det alligevel en god lørdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 8. Oktober, 2016 For pokker, du er lækker. Meget meget lækker. Superfine, erotiske og frække billeder af dig i det lækreste åundertøj. Wow Wow. Må da simpelthen se nærmere på den lækkermås en dag Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4593 Skrevet 8. Oktober, 2016 Orv, blev lige inspireret. Hvor kan man nyde den godte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s#ren 178 Skrevet 8. Oktober, 2016 Hold nu op da!! De billeder kunne da vække selv den mest døde til live....Gad vide om du er sponsoreret af glædespigerne på denne side, for du har da vist lige sat landsomsætningen gevaldigt i vejret. Du er en meget smuk kvinde, meget meget smuk.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 8. Oktober, 2016 Wow! Venter spændt på vol 5. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Duterte Skrevet 8. Oktober, 2016 Ida er eroguide's svar på Nikita Klæstrup. En rigtig rigtig frækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. Oktober, 2016 Duterte skrev, Lige nu: Ida er eroguide's svar på Nikita Klæstrup. En rigtig rigtig frækkert hov hov hov hov... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 8. Oktober, 2016 Venter på at få råd til denne frækkert og håber jeg kan holde mere end 30sek wow she's man killer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. Oktober, 2016 I er så søde taaak <3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonasfrapuls 103 Skrevet 8. Oktober, 2016 Lækre billeder! Bare en skam opløsningen ikke er højere Men man siger jo også de små pakker er de bedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
splasher 64 Skrevet 9. Oktober, 2016 det er rigtigt at kameraet er ringe. Lyssætningen er håbløs. Fotografen er en amatør, men hold da op hvor det perfekte motiv opvejer det hele og gør det værd at se på. WOW Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 9. Oktober, 2016 Nydelige billeder - men jeg tror, at du er vokset fra din Iphone. Du bliver nød til at ofre 5000 kr. på et rigtigt kamera. Heldigvis er der en lille perle, der er værdsat hos fotografer med indsigt. Panasonic lx100 med en bemærkelsesværdig optik fra Leica. En stor billedsensor, der er mange gange større end sensoren i en Iphone. Alle indstillinger kan laves ved at dreje eller skrue, du skal ikke ind i en alenlang menu for at foretage indstillinger. Når du ikke selv eksperimenterer med indstillingerne, sætter du den på auto og får skarpe billeder. Og så kan kameraet være i din lille dametaske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 9. Oktober, 2016 @Ida sunshine DAMN girl... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 9. Oktober, 2016 @Ida sunshine er vel ligegyldig med fotografens kvalitet billedene fortæller jo noget helt annet og der fejler da kvaliteten intet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 9. Oktober, 2016 Må simpelhen også rose din skønhed. Sikke en sensuel udstråling. Jeg er vild med billedkvaliteten da den efterlader et smukt skær og noget til fantasien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1722 Skrevet 9. Oktober, 2016 Nu hvor du ikke er i jylland længere er den her tråd direkte ondskabsfuld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 232 Skrevet 9. Oktober, 2016 Hold da helt banan, hvor er du lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cupido6 374 Skrevet 9. Oktober, 2016 Motivet er i top, hold op hvor har du en lækker inspirerende krop. Disse billeder kunne sagtens ligge på tråden med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 9. Oktober, 2016 i er så søde, tak. Det er jo egentlig meningen at det bare skal være "mobil billedet", professionelle billeder i knivskarp kvalitet har jeg jo også på profilen. Det er bare lidt kedelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 9. Oktober, 2016 @Lange nu tog jeg hele vejen til Randers, så kan du også tage et enkelt smut forbi Kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg