Hop til indhold
Claire

Ida leger med kamera... Vol 4.

Recommended Posts

Der er den der fine tråd med "lækre inspirerende billeder", som hylder det tildækkede og mænds fantasi, så her får i mig i en, ikke splittergrønlangkål figur :rolleyes:
-Vil dog lige sige, som altid, at mine fotos er af ret ringe kvalitet, sorry sådan er det og skylden ligger primært på min Iphone (og sekundært på mine begrænsede evner som fotograf..)

ida3.JPG

ida4.JPG

ida2.JPG

ida5.JPG

ida6.JPG

ida7.JPG

ida8.JPG

ida9.JPG

ida10.JPG

ida11.JPG

ida2.JPG

Ooooog, jer der kender mig, ved godt at jeg i sidste ende, ikke kan lade være med
at smide tøjet :lol:

ida1.JPG

KYS fra Ida :wub:

Idakys.jpg

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden:

Der er den der fine tråd med "lækre inspirerende billeder", som hylder det tildækkede og mænds fantasi, så her får i mig i en, ikke splittergrønlangkål figur :rolleyes:
-Vil dog lige sige, som altid, at mine fotos er af ret ringe kvalitet, sorry sådan er det og skylden ligger primært på min Iphone (og sekundært på mine begrænsede evner som fotograf..)

ida3.JPG

ida4.JPG

ida2.JPG

ida5.JPG

ida6.JPG

ida7.JPG

ida8.JPG

ida9.JPG

ida10.JPG

ida11.JPG

ida2.JPG

Ooooog, jer der kender mig, ved godt at jeg i sidste ende, ikke kan lade være med
at smide tøjet :lol:

ida1.JPG

KYS fra Ida :wub:

Idakys.jpg

ida12.JPG

Ren lækkerhed.....:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For pokker, du er lækker.

Meget meget lækker.

Superfine, erotiske og frække billeder af dig i det lækreste åundertøj. Wow Wow.

Må da simpelthen se nærmere på den lækkermås en dag :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu op da!! De billeder kunne da vække selv den mest døde til live....Gad vide om du er sponsoreret af glædespigerne på denne side, for du har da vist lige sat landsomsætningen gevaldigt i vejret. :-)

Du er en meget smuk kvinde, meget meget smuk.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Duterte

Ida er eroguide's svar på Nikita Klæstrup. En rigtig rigtig frækkert ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Duterte skrev, Lige nu:

Ida er eroguide's svar på Nikita Klæstrup. En rigtig rigtig frækkert ;) 

hov hov hov hov...

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er rigtigt at kameraet er ringe. Lyssætningen er håbløs. Fotografen er en amatør, men hold da op hvor det perfekte motiv opvejer det hele og gør det værd at se på. WOW

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nydelige billeder - men jeg tror, at du er vokset fra din Iphone.

Du bliver nød til at ofre 5000 kr. på et rigtigt kamera. Heldigvis er der en lille perle, der er værdsat hos fotografer med indsigt.

Panasonic lx100 med en bemærkelsesværdig optik fra Leica. En stor billedsensor, der er mange gange større end sensoren i en Iphone.

Alle indstillinger kan laves ved at dreje eller skrue, du skal ikke ind i en alenlang menu for at foretage indstillinger.

Når du ikke selv eksperimenterer med indstillingerne, sætter du den på auto og får skarpe billeder.

Og så kan kameraet være i din lille dametaske. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må simpelhen også rose din skønhed. Sikke en sensuel udstråling.

Jeg er vild med billedkvaliteten da den efterlader et smukt skær og noget til fantasien;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

:x i er så søde, tak.

Det er jo egentlig meningen at det bare skal være "mobil billedet", professionelle billeder i knivskarp kvalitet har jeg jo også på profilen. Det er bare lidt kedelige :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...