Lange 1722 Skrevet 9. Oktober, 2016 (edited) @ Ida: Vidste godt den kom - du har jo ret. Har desværre ikke lige nogen muligheder for at komme på djælveøen pt. Men dine billeder er som altid skide lækre. Redigeret 9. Oktober, 2016 af Lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 9. Oktober, 2016 Så forsvandt mine tømmermænd da som dug for solen ved synet af de billeder . Ida, du er gudesmuk . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 9. Oktober, 2016 Highlow skrev, for 50 minutter siden: Så forsvandt mine tømmermænd da som dug for solen ved synet af de billeder . Ida, du er gudesmuk . glad for du også kan kende mig med tøj på! Drik nogle grøntsagsjuice hvis tømmermændene kommer igen vi ses babe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3653 Skrevet 9. Oktober, 2016 Du ser fantastisk dejlig ud Ida. Og jeg er helt skudt i det lingeri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 9. Oktober, 2016 Plaskeren skrev, for 8 minutter siden: Du ser fantastisk dejlig ud Ida. Og jeg er helt skudt i det lingeri. Taak, jeg gik amok på agent provocateurs engelske side umiddelbart efter brexit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 9. Oktober, 2016 Ida - det er klasse billeder af dig - igen. Mine tanker svæver hen på Dita Von Teese for dælen det er lækkert lingeri det der agent provocateur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 9. Oktober, 2016 (edited) Jesper 1968 skrev, for 6 minutter siden: Ida - det er klasse billeder af dig - igen. Mine tanker svæver hen på Dita Von Teese for dælen det er lækkert lingeri det der agent provocateur Du er så sød, den er lidt nemmere at sluge en "nikita klæstrup" taak <3 Og ja, det er uforskammet lækkert det undertøj de laver. Redigeret 9. Oktober, 2016 af Ida sunshine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3653 Skrevet 9. Oktober, 2016 Ida sunshine skrev, for 1 time siden: Du er så sød, den er lidt nemmere at sluge en "nikita klæstrup" taak <3 Og ja, det er uforskammet lækkert det undertøj de laver. Nåh, syntes du ikke det store om Nikita? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 29. December, 2016 Claire skrev, den 8/10/2016 at 23:28: Der er den der fine tråd med "lækre inspirerende billeder", som hylder det tildækkede og mænds fantasi, så her får i mig i en, ikke splittergrønlangkål figur -Vil dog lige sige, som altid, at mine fotos er af ret ringe kvalitet, sorry sådan er det og skylden ligger primært på min Iphone (og sekundært på mine begrænsede evner som fotograf..) Ooooog, jer der kender mig, ved godt at jeg i sidste ende, ikke kan lade være med at smide tøjet KYS fra Ida "Faldt" lige over de her billeder - igen. Ud af mange gode selfies her på EG i 2016 er de all time high. Smuk Jeg håber ikke, jeg overtræder Claires copyrights ved at skrive om 3-4 mdr gamle billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 29. December, 2016 Highlow skrev, for 53 minutter siden: "Faldt" lige over de her billeder - igen. Ud af mange gode selfies her på EG i 2016 er de all time high. Smuk Jeg håber ikke, jeg overtræder Claires copyrights ved at skrive om 3-4 mdr gamle billeder. godt nytår søde, vi ses i 17 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg