Hop til indhold
Claire

Ida leger med kamera... Vol 4.

Recommended Posts

@ Ida: Vidste godt den kom - du har jo ret. :) Har desværre ikke lige nogen muligheder for at komme på djælveøen pt. Men dine billeder er som altid skide lækre. :-P

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highlow skrev, for 50 minutter siden:

Så forsvandt mine tømmermænd da som dug for solen ved synet af de billeder 8-). Ida, du er gudesmuk ;-):x

:D glad for du også kan kende mig med tøj på! Drik nogle grøntsagsjuice hvis tømmermændene kommer igen :P vi ses babe :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 8 minutter siden:

Du ser fantastisk dejlig ud Ida. Og jeg er helt skudt i det lingeri. 

Taak, jeg gik amok på agent provocateurs engelske side umiddelbart efter brexit :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Ida - det er klasse billeder af dig - igen. :wub: 

Mine tanker svæver hen på Dita Von Teese :wub:

for dælen det er lækkert lingeri det der agent provocateur :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesper 1968 skrev, for 6 minutter siden:

Ida - det er klasse billeder af dig - igen. :wub: 

Mine tanker svæver hen på Dita Von Teese :wub:

for dælen det er lækkert lingeri det der agent provocateur :shock:

:wub::wub: Du er så sød, den er lidt nemmere at sluge en "nikita klæstrup" :D taak <3 Og ja, det er uforskammet lækkert det undertøj de laver.

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 time siden:

:wub::wub: Du er så sød, den er lidt nemmere at sluge en "nikita klæstrup" :D taak <3 Og ja, det er uforskammet lækkert det undertøj de laver.

Nåh, syntes du ikke det store om Nikita?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, den 8/10/2016 at 23:28:

Der er den der fine tråd med "lækre inspirerende billeder", som hylder det tildækkede og mænds fantasi, så her får i mig i en, ikke splittergrønlangkål figur :rolleyes:
-Vil dog lige sige, som altid, at mine fotos er af ret ringe kvalitet, sorry sådan er det og skylden ligger primært på min Iphone (og sekundært på mine begrænsede evner som fotograf..)

ida3.JPG

ida4.JPG

ida2.JPG

ida5.JPG

ida6.JPG

ida7.JPG

ida8.JPG

ida9.JPG

ida10.JPG

ida11.JPG

ida2.JPG

Ooooog, jer der kender mig, ved godt at jeg i sidste ende, ikke kan lade være med
at smide tøjet :lol:

ida1.JPG

KYS fra Ida :wub:

Idakys.jpg

"Faldt" lige over de her billeder - igen. Ud af mange gode selfies her på EG i 2016 er de all time high. Smuk :wub:

Jeg håber ikke, jeg overtræder Claires copyrights ved at skrive om 3-4 mdr gamle billeder. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highlow skrev, for 53 minutter siden:

"Faldt" lige over de her billeder - igen. Ud af mange gode selfies her på EG i 2016 er de all time high. Smuk :wub:

Jeg håber ikke, jeg overtræder Claires copyrights ved at skrive om 3-4 mdr gamle billeder. :wacko:

:P godt nytår søde, vi ses i 17

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...