Isbjørn 9 Skrevet 9. Oktober, 2016 Hej drenge er der nogle der har været forbi ravnstrup ved viborg fornylig er det go eller no go Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 12. Oktober, 2016 Jeg har været der en enkelt gang, og kommer nok aldrig igen. Der sad 4 piger i stuen, den ene grimmere end den anden. tjae på nær en. Hun så nooooogenlunde ud. Her fik jeg så 30min olieplaskeri på ryggen, hvorefter jeg blev vendt om, hvorefter hun red mig til jeg var færdig. Jeg ved ikke om massagen eller sexen var kedeligst. Men 1000kr fattigere gik jeg skuffet ud af døren, og kommer nok aldrig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isbjørn 9 Skrevet 12. Oktober, 2016 Tak for advarsel så vil jeg finde et bedere sted at bruge de 1000kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
james bond 17 Skrevet 13. Oktober, 2016 Er der ikke kommet et nyt sted også derude.. en der både driver rengøringsfirma samt massage. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 232 Skrevet 10. Maj, 2017 Er der nogen der ved om de er lukket ned, der er ikke rigtig lys i de kulørte pærer længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 11. Maj, 2017 Hun er rejst tilbage til Sverige da der var interne problemer, ved ikke lige om der kommer noget nyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg