Enra 8 Skrevet 9. Oktober, 2016 Ny pige hos Amita Der er kommet en ny pige " Jenny " sød lille lækker sag med gode former. ca. 152 cm. høj og ca.. 45 kg. Har ikke prøvet hende endnu men det kommer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 9. Oktober, 2016 Skulle du så ikke vente med din "anmeldelse"..? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enra 8 Skrevet 12. Oktober, 2016 Jeg bestilte tid til massage ved Jenny blev modtaget i døren med et stort smil af Jenny Blev ført ind i rum med massagebriks Af med tøjet og op på briksen. Hum kom ind i en let kjole massagen starter med ben og arbejder sig op af. Små dejlige strejf. Lidt senere falder kjolen og sikke en dejlig figur, hungiver en god massage med efterfølgende body to body På med gondomet og sikke en ridetur jeg fik. Der må blive en gentagelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sporty 20 Skrevet 12. Oktober, 2016 Kan dy fortælle mere om Jenny, alder udseende osv.?? Hvad var prisen for sådan en tur?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Christo80 21 Skrevet 23. Oktober, 2016 Hvordan kommer man i kontakt med dem? på forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 23. Oktober, 2016 Christo80 skrev, for 31 minutter siden: Hvordan kommer man i kontakt med dem? på forhånd tak. Prøv at ringe til dem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Christo80 21 Skrevet 23. Oktober, 2016 Hvis jeg ku finde deres nummer havde jeg nok ikke spurgt... men tak for et konstruktivt og brugbart svar.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 567 Skrevet 23. Oktober, 2016 (edited) Christo80 skrev, for 52 minutter siden: Hvis jeg ku finde deres nummer havde jeg nok ikke spurgt... men tak for et konstruktivt og brugbart svar.... Google thailisten vest. Eller simpelthen Anita.dk Redigeret 23. Oktober, 2016 af Thai-fan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 567 Skrevet 24. Oktober, 2016 Ups, det var amita.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 24. Oktober, 2016 Christo80 skrev, for 23 timer siden: Hvis jeg ku finde deres nummer havde jeg nok ikke spurgt... men tak for et konstruktivt og brugbart svar.... Hvis du prøver det der nye Google, og skriver thaimassage Silkeborgvej 132, kan det være at de popper op. Det gør de hos mig. Men det er selvfølgelig nemmere hvis andre gør arbejdet for dig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 24. Oktober, 2016 weber skrev, 1 time siden: Hvis du prøver det der nye Google, og skriver thaimassage Silkeborgvej 132, kan det være at de popper op. Det gør de hos mig. Men det er selvfølgelig nemmere hvis andre gør arbejdet for dig. Det var da godt nok utroligt. Tak for tippet Weber. En helt ny verden har åbnet sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 2. December, 2016 Hmmm jeg besøgte dem i dag. jeg blev mødt at to søde og smilende piger. jeg blev ført ind i et lille hyggeligt rum. tog mit tøj af og betalte 200 kr for 30 min massage. pigen der gav mig massage var vel i 30 erne. vel omkring 150 cm høj og vejede vel ikke mere end 45 kg.hun gav mig en god massage og da tiden var gået bemærkede hun mit halv fede Lem men mere skete der ikke? jeg troede hun vil tilbyde mig et hj eller mere men nej intet. skulle jeg have spurgt til mere eller er det fordi jeg kun fik massage jeg ikke fik tilbudt andet? føler mig skuffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enra 8 Skrevet 2. December, 2016 Sødmand skrev, for 3 timer siden: Hmmm jeg besøgte dem i dag. jeg blev mødt at to søde og smilende piger. jeg blev ført ind i et lille hyggeligt rum. tog mit tøj af og betalte 200 kr for 30 min massage. pigen der gav mig massage var vel i 30 erne. vel omkring 150 cm høj og vejede vel ikke mere end 45 kg.hun gav mig en god massage og da tiden var gået bemærkede hun mit halv fede Lem men mere skete der ikke? jeg troede hun vil tilbyde mig et hj eller mere men nej intet. skulle jeg have spurgt til mere eller er det fordi jeg kun fik massage jeg ikke fik tilbudt andet? føler mig skuffet Du får det du bestiller og betaler for Ønsker du mere må du spørge om priser på andet. Du har ingen grund til af være skuffet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 2. December, 2016 Jeg troede bare at hun selv vil spørge mig. har aldrig været på thai massage før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hovsa 53 Skrevet 6. December, 2016 Har lige besøgt Amitas efter anbefaling af Enra. Ringede og bad om tid med Jenny, en time så der var tid nok til at nyde hende. Da jeg ankom spurgte hun hvor jeg havde hørt om hende og jeg fortalte at hun havde fået en god anmeldelse. Lad det være sagt med det samme, det var en enorm skuffelse. Hendes massage var alt i alt lige gyldig og fuldstændig uden antydningen af strejf eller andre tilnærmelser. Da jeg vendte mig om på ryggen efter 15 minutters pjask, spurgte hun om jeg ville have et bj. Men jeg mindede hende om det jeg havde aftalt med ejeren at det var den fulde pakke jeg var interesseret i. Hun forlod rummet og kom tilbage et par min. senere kun iført kimono. Så langt så godt. Hun prøvede først at sætte gummi på en fuldstændig slap trold, men jeg fik hende overbevist om at vi kunne ligge og nyde hinanden lidt. Der stoppede feste så fuldstændigt. Hun skyndte sig at gøre opmærksom på at hun ikke ville slikkes og ikke kysse og hun lå stiv som et brædt. Så sagde jeg til hende at det var jeg ikke interesseret i og rejste mig. Så kunne jeg pludselig få lov til det hele sagde hun, men lå stadig fuldstændig stille. Så sagde jeg til hende at jeg da godt viste at hun var på arbejde, men at jeg meget nødig vil have sex med en som så tydeligt ikke havde lyst og rejste mig, betalte for massage og gik, selvfølgelig til hendes store utilfredshed. Det skal lige siges at jeg efter egen vurdering er en flot fyr, glat barberet og havde som sædvanligt taget et bad lige da jeg ankom. Om hun havde en dårlig dag, eller jeg ikke falder ind under hendes smag kan selvfølgelig godt ske, men jeg tror næppe det er det som er på spil. Jeg tror mere som Sømand har oplevet at hun primært er grøn og kun pligtskyldigt yder ekstra hvis det ikke kan være anderledes. Men hvis man søger en god gang massage så er der så absolut bedre steder at gå hen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 6. December, 2016 Der er mere om stedet her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enra 8 Skrevet 15. December, 2016 hovsa skrev, den 06-12-2016 at 19:04: Har lige besøgt Amitas efter anbefaling af Enra. Ringede og bad om tid med Jenny, en time så der var tid nok til at nyde hende. Da jeg ankom spurgte hun hvor jeg havde hørt om hende og jeg fortalte at hun havde fået en god anmeldelse. Lad det være sagt med det samme, det var en enorm skuffelse. Hendes massage var alt i alt lige gyldig og fuldstændig uden antydningen af strejf eller andre tilnærmelser. Da jeg vendte mig om på ryggen efter 15 minutters pjask, spurgte hun om jeg ville have et bj. Men jeg mindede hende om det jeg havde aftalt med ejeren at det var den fulde pakke jeg var interesseret i. Hun forlod rummet og kom tilbage et par min. senere kun iført kimono. Så langt så godt. Hun prøvede først at sætte gummi på en fuldstændig slap trold, men jeg fik hende overbevist om at vi kunne ligge og nyde hinanden lidt. Der stoppede feste så fuldstændigt. Hun skyndte sig at gøre opmærksom på at hun ikke ville slikkes og ikke kysse og hun lå stiv som et brædt. Så sagde jeg til hende at det var jeg ikke interesseret i og rejste mig. Så kunne jeg pludselig få lov til det hele sagde hun, men lå stadig fuldstændig stille. Så sagde jeg til hende at jeg da godt viste at hun var på arbejde, men at jeg meget nødig vil have sex med en som så tydeligt ikke havde lyst og rejste mig, betalte for massage og gik, selvfølgelig til hendes store utilfredshed. Det skal lige siges at jeg efter egen vurdering er en flot fyr, glat barberet og havde som sædvanligt taget et bad lige da jeg ankom. Om hun havde en dårlig dag, eller jeg ikke falder ind under hendes smag kan selvfølgelig godt ske, men jeg tror næppe det er det som er på spil. Jeg tror mere som Sømand har oplevet at hun primært er grøn og kun pligtskyldigt yder ekstra hvis det ikke kan være anderledes. Men hvis man søger en god gang massage så er der så absolut bedre steder at gå hen. Hej Hovsa Det var da en kedelig oplevelse. Jeg aftaler altid med pigen selv og ikke ejeren. Nu er vi jo alle forskellige, men der har tydeligvis ikke været god kemi mellem dig og Jenny. Når jeg oplever det trækker jeg mig og måske går igen. Bedre held næste gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg