Kagemanden 2 Skrevet 10. Oktober, 2016 Jeg har haft fornøjelsen af at have besøge af Josefine igennem et par år nu, og jeg glæder mig stadig hver gang. Hun har nogle af de dejligste følsomme bryster der elsker at blive slikket, altid starte blidt med at kærtegne dem så skal man nok få fyret op under hende. Det er altid godt at starte med at kærtegne Josefine for man får fuld valuta igen for pengene- især når hun giver himmelske blow jobs og gerne hel ned til roden hvor hun kommer med skønne lyde når man er hel i bund i hendes mund. (Det har dog givet lidt ridser på trolemanden) Vi gør næsten altid i en 4-5 forskellige stillinger, enten at hun rider mig eller jeg tager hende bagfra. Det er kun fantasien der sætter grænser for når man er sammen med Josefine, dog skal hun nok sige til hvis man går over. Finalen er næsten altid med et blow jobs hvor jeg kommer i hende mund og der er aldrig en dråbe tilbage når hun er færdig. Jeg kan varmt anbefale Josefine hun er alle pengene værd. mvh Kagemanden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk 165 Skrevet 10. Oktober, 2016 Flot anmeldelse. Er der også et link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 10. Oktober, 2016 Tror det er Kinky Josefine: https://annoncelight.dk/showad/178485 Hun nyder virkelig sit bijob! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 12. Oktober, 2016 Jeg kan også varmt anbefale Josefine hun er alle pengene værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 12. Oktober, 2016 Jeg er lidt nysgerrig på titlen - er det "for dig" eller "frodig". Eller er det bare som det er skrevet? Undskyld afsporingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kagemanden 2 Skrevet 12. Oktober, 2016 Highlow skrev, for 6 minutter siden: Jeg er lidt nysgerrig på titlen - er det "for dig" eller "frodig". Eller er det bare som det er skrevet? Undskyld afsporingen. Hun er lidt rund i det, så det er frodig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fasan 11 Skrevet 20. Oktober, 2016 Hej. Har lige haft fornøjelsen af Josefine.Hun er KANON til blow. Ville ønske hun havde stedet, så man kunne få en god gang TOTAL-sex med hende. Det er ikke så nemt i bilen.Vender MEGET hurtigt tilbage til hende. Hun er HAMMER sød at tale med, og hun har nogle SUPER bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg