Game6 32 Skrevet 12. Oktober, 2016 Så en annonce i EB på Blid sex i Maribo på bryggervej 20 Nogle der har været der og kan fortælle om det er der thai eller dansk pige der holder til der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deerhunter 191 Skrevet 12. Oktober, 2016 DK kvinde +60, ej feminin/køn. Smag og behag er forskelligt, men jeg kommer ikke igen der. Var der for ca. 5 år siden. Den popper af og til op i EB. D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Game6 32 Skrevet 12. Oktober, 2016 Tak for svar så hopper jeg over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 12. Oktober, 2016 Game6 skrev, for 3 timer siden: Så en annonce i EB på Blid sex i Maribo på bryggervej 20 Nogle der har været der og kan fortælle om det er der thai eller dansk pige der holder til der ? besøgte hende ,da jeg var 18 og lige havde købt min første bil,der var hun midt i fyrrene .i dag er jeg 51 ,så prøv at regne fruens alder ud i dag . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg