gadedrengen 109 Skrevet 12. Oktober, 2016 Hej Brødre Hvis man søger i AnnonceLight med Nordjylland finder man mange smukke unge piger med adressen Heimdalsgade 1, Ålborg. Kan det mon være sandt?? https://annoncelight.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 12. Oktober, 2016 Nej. Det er helt tilfældigt hvilke billeder de vælger at uploade. Det har intet at gøre med hvilke piger der er på adressen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 797 Skrevet 12. Oktober, 2016 thomasonly64 skrev, for 19 minutter siden: Nej. Det er helt tilfældigt hvilke billeder de vælger at uploade. Det har intet at gøre med hvilke piger der er på adressen. Jeg har været der 4 gange og hver gang har det været de piger , der var på billedet - dog var der nok et par kilo mere end billederne viste .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 13. Oktober, 2016 Ja vil sige det har besøgt stedet 3 gange, og det har været pigen på billedet, der var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 17. Oktober, 2016 Det har intet på sig. Hvis de piger på billederne var på det bordel ville stedet være en legende i Nordjylland. (det bør være ret logisk) Det bliver lettere at gennemskue hvis du bemærker hvor mange piger der angiveligt er der på én gang. Det er jo flere end i hele Århus. Selv hvis det var de rigtige piger, bliver det svært at gennemføre med en nabo der banker på væggen i frustration over at være nabo til et bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krede 9 Skrevet 18. Oktober, 2016 Jeg har også besøgt to piger, hvor billederne også passede. En rigtig god oplevelse og en dårlig. Jeg tror de er en 3-4 der af gangen og skifter i løbet af dagen. Hende jeg havde den gode oplevelse med (der desværre ikke er her mere) var svær at få aftale med, da hun ikke altid var på adressen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
askebærger 26 Skrevet 21. Oktober, 2016 jammen hende med den dårlige oplevelse hvem er det af dem så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg