Hop til indhold
Guest LarsSR

Frække Ida - kan ikke anbefales, useriøs

Recommended Posts

Guest Playful
LarsSR skrev, for 7 minutter siden:

Hvis Ida ønsker at rette op på tingene og tilbyde et andet møde, uden beregning, så vil jeg, i min store godhed, sige pas samt. bede hende om at vælge én af de troubadourer, som så ihærdigt forsvarer en pige, der ikke overholder en aftale. 

Jeg vil lige sige, at jeg ikke kender Ida og vil måske aldrig møde hende. Jeg kommenterer udelukkende, fordi vi mænd giver pigerne lidt for ofte med grovfilen. Lars, jeg synes du har haft en øv oplevelse, men det sker jo i livet. Jeg synes Ida som modpart tilbyder rimelige alternativer. Med den sidste post begynder du at sænke niveauet. Der er ingen grund til at kritiserer andre der "forsvarer" Ida.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tass

ny profil, for at lave en negativ anmeldelse... Anmeldelsen går på en kvinde der stort set lige er blevet udelukket i 6 måneder (=sikkerhed i anden part ikke blander sig)... Og anmelderen er pga af en aflysning så sur at ikke engang gratis sex ville være acceptabelt (som om det nogensinde ville ske)

jeps. Endnu en seriøs og brugbar anmeldelse. Eller.......

God lørdag folkens :D

Redigeret af Tass

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske ledelsen skulle smide denne tråd ned i spanden med useriøse anmeldelser?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke meget at sige til hvis de dejlige GP, vi har herinde bliver på vagt, og som noget ganske naturligt lige tager et skridt tilbage overfor typer som bruger masser af tid på at hamre dem til i negative kommentarer.

De besøg jeg har haft er altid overholdt fra begge sider - men det største problem som jeg hører fra dem , når vi lige hyggesnakker til sidst er netop mænd som aflyser lige op til mødet.

Igen skal vi lige huske at der er levende mennesker bag ved hver GP profil - de kan til enhver tid jo have en dårlig dag hvad end det kan skyldes.... Vi ejer dem jo ikke blot fordi vi har booket en tid vel .

at man så tilmed har den tilgang - at får man sex uden beregning, så er alting godt igen - det efterlader mig sgu totalt hovedrystende.

Det kan da kun gå hen og blive en kold mekanisk oplevelse og udstiller det fuldstændig følelskold! 

Er måske en blød fyr - but who gives a fuck - hellere en aflysning eller en gang kold maskinsex.

Lad nu for pokker tingene gå sin gang - og Tjaa gik den ikke , så må man jo prøve igen.

Prøv at tage en positiv tilgang til tingene- utroligt så meget man kan få ud af det :-D

God positiv og liderlig weekend til jer 8-):-D

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LarsSR

Det her er en falsk anmeldelse.Det er korrekt.

Fordi mødet ikke har fundet sted...:)

Jeg føler som om det er min skyld.

Jeg ønsker at sige undskyld til Ida for at mødet blev aflyst uden at jeg vidste.

Det kommer ikke til at ske igen.

Ligesom man laver en anmeldelse om en pige, så tror jeg, jeg har samme ret at dele min oplevelse og, ud fra det jeg selv har oplevet, ikke anbefale hende.

Så...ro på, drenge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

så har vi vist været rundt om alle aspekter. case closed

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...