Lady Cherie 5801 Skrevet 19. Oktober, 2016 Looooooooooooooooooooooooooooooool kraaaaaaaaaam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 19. Oktober, 2016 jp skrev, for 33 minutter siden: Er det den rygenden pistol ? Efter har været i alle tre huller ? kender rigtig mange tusind film denne husker jeg ikke.? men tror du @StudineMILF lejer med os, det er jo super spænende flirt JP Jeg vil gerne lege med jer bare ikke lige nu. Skal i seng. Slog hovedet tidligere idag så har nok fået en hjernerystelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 19. Oktober, 2016 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Jeg vil gerne lege med jer bare ikke lige nu. Skal i seng. Slog hovedet tidligere idag så har nok fået en hjernerystelse. ÅÅ ikke godt !!? kommer og henter og bringer bare sig tid og sted Knus JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 19. Oktober, 2016 jp skrev, for 2 minutter siden: ÅÅ ikke godt !!? kommer og henter og bringer bare sig tid og sted Knus JP Håber du overdriver !! elles må vi komme og hjælpe Seriøst SOV godt ro er det bedste JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 19. Oktober, 2016 Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden: Looooooooooooooooooooooooooooooool kraaaaaaaaaam Å smukke @Lady Cherie hvad er du du henføre til Er det MIG JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 19. Oktober, 2016 Lady Cherie skrev, for 23 minutter siden: Looooooooooooooooooooooooooooooool kraaaaaaaaaam Jeg tager det som du skriver !!! Og tusind tak for mange stunder du reddet mit ikke exstiterende sex liv på en fantastisk måde ? også oppe i mit hoved ! Vil da aldrig glemme dig du er en fantast som mig knus tan'ks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 19. Oktober, 2016 Citat Lady Cherie skrev, for 31 minutter siden: Looooooooooooooooooooooooooooooool kraaaaaaaaaam Kan man optage og genspille en sådanne gammel arv og gæld ! skyller jo rigtigt meget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. Oktober, 2016 StudineMILF skrev, for 1 time siden: Jeg har lige været i Tyskland med familien og så håber jeg at jeg får set et par frække fyre denne uge. Var denne også til GPerne ? Så må man jo opfordre folk til, at de opsøger Studienemifen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 19. Oktober, 2016 Borende X skrev, for 6 minutter siden: Så må man jo opfordre folk til, at de opsøger Studienemifen Ja da hun skal bare ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 19. Oktober, 2016 Lady Cherie skrev, for 43 minutter siden: Looooooooooooooooooooooooooooooool kraaaaaaaaaam Du er 1 ud af 3 der kender mig så som i forsvaret flyver vi lavt tak knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 19. Oktober, 2016 jp skrev, for 9 minutter siden: Du er 1 ud af 3 der kender mig så som i forsvaret flyver vi lavt tak knus Lady Cherie have the Building Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. Oktober, 2016 jp skrev, for 13 minutter siden: Du er 1 ud af 3 der kender mig så som i forsvaret flyver vi lavt tak knus Det er sgu´ da godt at høre, at der endnu er liv i dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 19. Oktober, 2016 Borende X skrev, Lige nu: Det er sgu´ da godt at høre, at der endnu er liv i dig Ja da og tak det vare ikke længe før flyveren lander men indtil da så mange fornøjelige imfo ! Og . and! Med de indlæg må du er en yderst erfaren bruger ! Alvor !! NB ikke alvor hvilke plejehjem er du på der vil jeg gerne bo du har mindst lige so mange GP historier som mig HILSEN JP Vi har vel de dage vi har fået tildelt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 19. Oktober, 2016 jp skrev, for 1 time siden: ÅÅ ikke godt !!? kommer og henter og bringer bare sig tid og sted Knus JP Tak søde JP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikaell 54 Skrevet 19. Oktober, 2016 Jeg skal hygge med noget netflix fordi vejret er sgu ikke til noget alligevel Så hvis der er nogen smukke piger som er i KBH så er mit hjem åbent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 19. Oktober, 2016 Enig med Cherie, del lige ud af det sjove. Generelt syntes jeg niveauet af crazy er steget lidt på EG her i ferien, så et eller andet sjovt får folk da tiden til at gå med Jeg har været på arbejde i dag Resten af ferien skal bruges på studier og forhåbentligt en maaaaasse lange gå ture i naturen, hvor jeg sikkert kommer hjem våd, frossen og full of regret (og på den måde minder en tur i naturen jo meget om en alm. bytur..) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 20. Oktober, 2016 Claire skrev, for 13 timer siden: Enig med Cherie, del lige ud af det sjove. Generelt syntes jeg niveauet af crazy er steget lidt på EG her i ferien, så et eller andet sjovt får folk da tiden til at gå med Jeg har været på arbejde i dag Resten af ferien skal bruges på studier og forhåbentligt en maaaaasse lange gå ture i naturen, hvor jeg sikkert kommer hjem våd, frossen og full of regret (og på den måde minder en tur i naturen jo meget om en alm. bytur..) Vi kan gå en tur i naturen med vores motorsave. På den måden kommer vi hjem, våde af sved, varme og full of adrenaline. Så ta'r vi en bruser og en malt, fyrer op ovnen og .... bare nyder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Oktober, 2016 Bananas skrev, for 2 timer siden: Vi kan gå en tur i naturen med vores motorsave. På den måden kommer vi hjem, våde af sved, varme og full of adrenaline. Så ta'r vi en bruser og en malt, fyrer op ovnen og .... bare nyder. Jeg tror snart at den dille er ovre... Det er dem med de røde næser som er de jagede nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Oktober, 2016 jp skrev, for 16 timer siden: Ja da og tak det vare ikke længe før flyveren lander men indtil da så mange fornøjelige imfo ! Og . and! Med de indlæg må du er en yderst erfaren bruger ! Alvor !! NB ikke alvor hvilke plejehjem er du på der vil jeg gerne bo du har mindst lige so mange GP historier som mig HILSEN JP Vi har vel de dage vi har fået tildelt ! Jow, jeg må vel efterhånden betegnes som en erfaren bruger. Jeg er på St. Kødlyst plejehjem, og jeg agter ikke at opgive ånden foreløbigt. Navnlig ikke fordi jeg har hørt, at Nikita Darling er blevet ansat som velværeterapeut. Det vil kunne – til skade for statskassen – holde liv i mig 25 år endnu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 20. Oktober, 2016 Borende X skrev, for 15 minutter siden: Jow, jeg må vel efterhånden betegnes som en erfaren bruger. Jeg er på St. Kødlyst plejehjem, og jeg agter ikke at opgive ånden foreløbigt. Navnlig ikke fordi jeg har hørt, at Nikita Darling er blevet ansat som velværeterapeut. Det vil kunne – til skade for statskassen – holde liv i mig 25 år endnu. Ha Ha så skal vi bare have Steen Bagger til at lære os noget om hvordan vi får kummen til at betale Nikita ok herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Oktober, 2016 (edited) jp skrev, for 23 minutter siden: Ha Ha så skal vi bare have Steen Bagger til at lære os noget om hvordan vi får kummen til at betale Nikita ok herfra Rent faktisk arbejder Stein Bagger her på plejehjemmet. Han er i lære som kartoffelskræller, og her på plejehjemmet er vi rigtigt mange gamle sure, der elsker kartofler, så bemeldte herre har fået nok at se til. Redigeret 20. Oktober, 2016 af Borende X Sdavefegl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 20. Oktober, 2016 Borende X skrev, for 1 minut siden: Rent faktisk arbejder Stein Bagger her på plejehjemet. Han er i lære som kartoffelskræller, og her på plejehjemmet er vi rigtigt mange gamle sure, der elsker kartofler, så bemeldte herre har fået nok at se til. HE Så pas på !! GL vits kokken blev fyret fordi han fik pikken i klemme i kartoffelskrælleren ! hvad skete der med kartoffel skrælleren ? Hun blev også fyret ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 20. Oktober, 2016 (edited) Tja her i ferien har jeg mandag, brugt dagen med min lille sugardate, kun 19 år, en lækker studine. tirsdag, besøgt min mor, på pleje hjemmet. onsdag, taget en ny sugardate ind, lækker sag på 18 år, 1 G studine. torsdag, med barnebarn på Kronborg og se riddere, og kanoner og hvad der ellers var. fredag,i morgen samme som mandag. Dog bliver dagen delt med onsdagspigen, prøver at få en trekant med dem..... Redigeret 20. Oktober, 2016 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Oktober, 2016 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: Tja her i ferien har jeg mandag, brugt dagen med min lille sugardate, kun 19 år, en lækker studine. tirsdag, besøgt min mor, på pleje hjemmet. onsdag, taget en ny sugardate ind, lækker sag på 18 år, 1 G studine. torsdag, med barnebarn på Kronborg og se riddere, og kanoner og hvad der ellers var. fredag,i morgen samme som mandag. Dog bliver dagen delt med onsdagspigen, prøver at få en trekant med dem..... 2x18 så er I næsten lige gamle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 20. Oktober, 2016 holstebronx skrev, for 50 minutter siden: 2x18 så er I næsten lige gamle Held og lykke Jp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg