Hop til indhold
Officeguy

Lilly 150cm 100% real pictures

Recommended Posts

Begge annoncer starter med "HERE I AM ! DONT HESITATE TO CALL ME! I AM NEW BUT I LOVE WHAT I DO SO WILL NOT BE DISSAPOINTED !"

Så mon ikke det er samme sted?

Det er heller ikke den forkerte annonce. Når du trykker på den det link som officeguy har sat ind, så dukker Monika op.

Redigeret af modenelsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også set at annoncen blev lavet om i går, nye billeder. Nu hedder pigen Monika. Efter henvisningen fra Modenelsker lyder det som en GP man ikke skal besøge.

Her er et af de oprindelige billeder:

Screenshot_2016-10-18-19-33-24.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag tror nog att vi ska vara lite försiktiga med en del av dagens negativa anmeldelser. Det är många "New Members" med få inlägg och med hänsyn taget till antalet flotte piger som är i Köbenhavn idag så förstår jag...nej jag förstår inte....men jag reflekterar över att konkurrensen är stenhård och alla medel används.

Jag har besökt den Lilly som är på bilderna. Borde finnas en anmeldelse...men hon var OK. Väldigt petite och måske inte GFE....ett Optifick som Kattjakt och tyskarna säger :D

Loppan 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en del pige med samme seng og baggrund på deres billeder, med den oplecelse der er beskrevet er det nok bedst at diskvalificere de piger hvis man ønsker en glædes pige og helst undgår glupsk pige og alfons;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrNormal skrev, for 12 timer siden:

Jeg har besøgt hende og lavet en anmeldelse af mit besøg. En klar anbefaling.

Detsamma här, se min anmeldelse  i MrNormals anmeldelse. Tycker det är onödigt att göra två :D 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...