Guest sprøjter27 Skrevet 21. Oktober, 2016 Har her til formiddag haft fornøjelsen af at kneppe den snævre og stramme mis som Louise er i besiddelse af. Hun sutter pik rigtig godt og nyder at blive fyldt ud. Hun er pære dansk selvom hendes udseende ikke er typisk dansk. 30 min for 850 kr Hun holder til på motel i støvring og i kan lige se link til hende her http://annoncelight.dk/showad/214640 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
askebærger 26 Skrevet 21. Oktober, 2016 sutter hun uden ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 21. Oktober, 2016 askebærger skrev, for 2 timer siden: sutter hun uden ?? Tjaaaah det kunne da tænkes, i og med at hun tilbyder megafransk og slug Mvh 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sprøjter27 Skrevet 21. Oktober, 2016 Ja hun sutter uden og sutter som en drøm!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Internalizer 288 Skrevet 21. Oktober, 2016 Kan i ikke styre jeres afsporinger? Bare lidt? Oprydning foretaget. Int 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 22. Oktober, 2016 Internalizer skrev, for 9 timer siden: Kan i ikke styre jeres afsporinger? Bare lidt? Oprydning foretaget. Int Mit indlæg var absolut ikke en af sporing men en lækker oplevelse jeg har haft med pigen i tråden som jeg ønsker at dele med de andre. Hvorfor er den fjernet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 22. Oktober, 2016 ja hvorfor ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 23. Oktober, 2016 Citat Sød og dejlig pige En forrygende oplevelse hos en sød og dejlig pige lørdag formiddag. Super og lækker indlevelse af det lille nips, hun nyder det hun laver, og hun gør det forrygende godt. Frækt blow og lækker sex i de stillinger jeg ønskede, sød at tale med, så jeg kommer gerne igen, når jeg er på de kanter. Eneste minus var et fjols der sendte sms og prøvede at presse hendes priser, kunne mærke hun blev ked af det, jeg opfordrede hende til at lade være med at svare på fjolsets sms, og fortalte hende at hun var alle pengene værd, og at hun ikke skulle gå på kompromis med hendes priser. Tænkte bagefter på om danske mænd ikke har bare en smule pli nr det gælder købesex, hvis man ikke vil betale det koster, så bliv hjemme, hvis fjolset læser med her burde han skamme sig over sin opførsel. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 23. Oktober, 2016 reknas skrev, for 4 timer siden: En forrygende oplevelse hos en sød og dejlig pige lørdag formiddag. Super og lækker indlevelse af det lille nips, hun nyder det hun laver, og hun gør det forrygende godt. Frækt blow og lækker sex i de stillinger jeg ønskede, sød at tale med, så jeg kommer gerne igen, når jeg er på de kanter. Eneste minus var et fjols der sendte sms og prøvede at presse hendes priser, kunne mærke hun blev ked af det, jeg opfordrede hende til at lade være med at svare på fjolsets sms, og fortalte hende at hun var alle pengene værd, og at hun ikke skulle gå på kompromis med hendes priser. Tænkte bagefter på om danske mænd ikke har bare en smule pli nr det gælder købesex, hvis man ikke vil betale det koster, så bliv hjemme, hvis fjolset læser med her burde han skamme sig over sin opførsel. Er helt enig. Har besøgt Louise flere gange og hun er hver en krone værd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sprøjter27 Skrevet 13. Januar, 2017 Kan se hun er på idag og jeg overvejer kraftigt om jeg skal have mit andet besøg hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 13. Januar, 2017 Det er bare at komme afsted, super sød pige der er helt med på frække lege tror jeg har prøvet alt med hende, dog ikke græsk - ved faktisk ikke om hun vil det. god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lexeren 44 Skrevet 13. Januar, 2017 Jeg havde en aftale med hende i dag 13.30 og skrev til hende at jeg var på aftalte sted 13.20. Har endnu ikke hørt fra hende og klokken er nu 14.30. Jeg er selvf. kørt igen .. lidt slukøret og skuffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 13. Januar, 2017 Lexeren skrev, for 2 timer siden: Jeg havde en aftale med hende i dag 13.30 og skrev til hende at jeg var på aftalte sted 13.20. Har endnu ikke hørt fra hende og klokken er nu 14.30. Jeg er selvf. kørt igen .. lidt slukøret og skuffet. Jeg har aldrig oplevet at hun ikke har overholdt sin aftale, det er jeg noget overrasket over at læse!!!! Håber du har fået en anden god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lexeren 44 Skrevet 13. Januar, 2017 fræk6 skrev, for 3 timer siden: Jeg har aldrig oplevet at hun ikke har overholdt sin aftale, det er jeg noget overrasket over at læse!!!! Håber du har fået en anden god oplevelse. Desværre ikke. Spildte for meget tid på at vente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000aalborg 0 Skrevet 18. Januar, 2017 Jeg har også besøgt Louise en del gange, alle gangene med et smil på læberne når jeg er gået der fra, her plan om at besøge hende igen i dag (-: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 18. Januar, 2017 Jeg har osse besøgt Louise et par gange og har været glad og tilfreds – tror at hun en enkelt gang trak tiden "næsten fem minutter" Hun er sød, venlig og let at tale med og rigtig lækker – jeg kommer da igen – heldigvis er det lidt svært for mig mht. logistikken eftersom hun ikke så tit er på i week-enden, ellers havde jeg brugt alt for mange penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lexeren 44 Skrevet 19. Januar, 2017 Jeg har efterfølgende talt med hende og fået forklaringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lexeren 44 Skrevet 20. Januar, 2017 Så fik jeg endelig besøg Lækker Louise .. og hvilket passende navn. Petit, smuk og fræk som bare fanden. Hun er godt nok en lille fræk sextornado, og det bliver bestemt ikke sidste jeg skal have en aftale med hende. Hvis du selv læser med her, så skal du have mange tak for en forrygende tur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tholars 7 Skrevet 20. Januar, 2017 Hvor i Aalborg cirka kan man træffe hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 20. Januar, 2017 Der står Støvring i anmeldelse og også vist på kort i annoncen, så mon ikke det er tilfældet. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 1 Skrevet 21. Januar, 2017 Hun er alle pengene værd. Ingen fake der Der er en stor risiko for at jeg besøger hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Criller 0 Skrevet 20. Juni, 2023 nogen der har en mail til hende ?:P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
billy bob 19 Skrevet 20. Juni, 2023 hun lyder til at være en rigtig dejlig kvinde. hende vil jeg gerne besøge. er der noget der har noget kontakt info på hende de må dele :) ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 20. Juni, 2023 Criller skrev, for 5 timer siden: nogen der har en mail til hende ?:P Tråden du skriver i er 6 år gammel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 20. Juni, 2023 billy bob skrev, for 7 minutter siden: hun lyder til at være en rigtig dejlig kvinde. hende vil jeg gerne besøge. er der noget der har noget kontakt info på hende de må dele ? Tråden du skriver i er 6 år gammel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg