PhileasFogg 40 Skrevet 23. Oktober, 2016 Tyskerne kommer!!! Dette hedengangne udtryk bruges til stadighed, dog mere af den ældre generation - men det var netop det jeg tænkte da jeg scrollede ned over de seneste indlæg på Annoncelight her til morgen, eller rettere Polakkerne kommer..!! Det lader til at der er skabt en reel kolony af lystne unge polske kvinder i Aalborg - Jeg har ikke tal på hvormange det drejer sig om, men min umiddelbare vurdering er at det vil koste i omegnen af kr 45-50.000 at udforske potentialet, altså hvis man går ukritisk til værks..;-) Det får mig til at spekulere i, om Aalborgenserne er specielt lystne, da man ud fra simpel matematisk udregning må konkludere at der er et større kundepotentiale ca 100 km sydligere og endda tættere på Polen... Priserne og deres setup varierer ikke så meget, så man foranlediges til at tro disse piger organiserede - jeg mindes også et par indlæg fornyeligt her på EB af en polsk GP der beskrev en rå bande med nogle brødre i spidsen, der stod bag et indtog i Odense... Er der nogen der har gjort sig de samme tanker..? PF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. Oktober, 2016 (edited) Syntes ikke vi"tæppebombes" af polske piger på Sjælland. Hvis de er ligeså flotte som mange af de unge, slanke piger i Stetin og Warszawa, så skal de være velkomne.. Redigeret 23. Oktober, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 23. Oktober, 2016 At priserne ligge i samme leje beviser jo ikke at der er en ond bagmand bag. Det er meget naturligt at priserne inden for et bestemt marked finder et stabilt leje. Hvis du går ud for at købe en liter mælk eller et stykke ost, vil du også have en forventning om prisen, lidt dyrere i nogle butikker end i andre, men ikke meget forskel. Hvis man tager til Tyskland for at købe sex, vil priserne også ligge på stort set det samme indenfor en kategori. I Tyskland er langt de fleste piger østeuropæere, latinaer osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 25. Oktober, 2016 Aalborg er jo som bekendt en kongresby, hvor der adskillige gange på hver måned strømmer liderlige mænd fra hele landet til byen. De bor på hotel og spiser på restauranter betalt af deres parti eller organisation, og så er det jo meget naturligt, at nogle af mændene også besøger en GP en aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg