Hop til indhold
steve

Candy Randers

Recommended Posts

Gæst

Stedet er et thai massage sted og ikke særlig diskret. Hun er flot og har flot krop, men p.g.a. manglende kys vil JEG ikke besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skrev, for 8 timer siden:

Jeg har skrevet lidt om hende her:

Så det er hende på billederne? Men det lyder også som massgested det lød annoncen ellers ikke så meget til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er hende på billederne. Jeg viste det heller ikke, før jeg kom til stedet og så at det var massage klinik. Det er et nyt massage klinik, hvor før på samme adresse har været bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
skrev, den 26/10/2016 at 08:08:

Det er hende på billederne. Jeg viste det heller ikke, før jeg kom til stedet og så at det var massage klinik. Det er et nyt massage klinik, hvor før på samme adresse har været bordel.

Aha, i Vestergade! Ja, der er jo kommet et nyt sted for en god måned siden. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
skovtrolden skrev, for 6 timer siden:

shahkhan tænker på søren møllers gade  hvor wendy ligger der har været bordel før

nope. Vestergade 37 ny thai massage (Der er også en tråde under Thai massage hvor jeg har skrevet lidt om "Candy"). Jeg har været på samme adresse for mange år siden hvor der var et bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
steve skrev, 1 time siden:

Er der også mulighed for at springe massgen over og bare gå direkte til sex?

Det var hvad jeg gjorde. Jeg vidste ikke at det var et Thai Massage sted og fortalt dem at jeg kom ikke for massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skrev, den 26/10/2016 at 08:08:

Hvad gav du så for den omgang?

Og var det en god oplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystenstiger skrev, den 2/11/2016 at 14:14:

Så var jeg forbi.

pigen på billedet men det var også det bedste ved oplevelsen.

Fra pengene var afleveret, var det bare noget der skulle overståes.

gentagelse? Nej tak

Massagen eller sexen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...