khans 47 Skrevet 26. Oktober, 2016 I Tyskland har de spermaküssen, som er vanvittigt frækt. Efter et skønt blow/u kysser man og swapper spermen og smager på sine egne safter. Er der nogen, der ved om det tilbydes i Kbh / omegn Khans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 26. Oktober, 2016 Tak for kaffe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. Oktober, 2016 Vestegnen skrev, for 1 time siden: Tak for kaffe! Du mener vel 'tak for fløde' 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKS 11 Skrevet 26. Oktober, 2016 (edited) Jeg skrev til Sofie ved Roskilde om dette var en mulighed hos hende, og hun svarede ja https://annoncelight.dk/showad/214463 Har dog endnu ikke været forbi da jeg ligger syg for tiden. Så så snart jeg er frisk, så skal det prøves Redigeret 26. Oktober, 2016 af MKS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F67 96 Skrevet 23. Oktober, 2017 Ingen Sofie mere .... Nogen der ved, om der er andre nu, der tilbyder denne skønne ydelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 23. Oktober, 2017 khans skrev, den 26-10-2016 at 07:08: I Tyskland har de spermaküssen, som er vanvittigt frækt. Efter et skønt blow/u kysser man og swapper spermen og smager på sine egne safter. Er der nogen, der ved om det tilbydes i Kbh / omegn Khans Mettetøsen. Mettetøsen som cof/cif får hun fuld 10 ( perfekt ) imødekommende 10 , sf 10, udseende 7,0 , deepthroat 10. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 23. Oktober, 2017 cumonface skrev, for 33 minutter siden: Mettetøsen. Mettetøsen som cof/cif får hun fuld 10 ( perfekt ) imødekommende 10 , sf 10, udseende 7,0 , deepthroat 10. Hun vil også kunne få mine varmeste anbefalinger.Hendes lidt kinky menu kort gjorde mig nysgerrig for tid tilbage Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars Steen 62 Skrevet 25. Oktober, 2017 Jeg ville for ikke så længe siden også prøve lige præcis dette, og jeg spurgte omkring. Nu har jeg ikke lige links parat, men jeg fik i hvert fald positivt svar fra sexy Emilly, og Katja fra Polen. (De er begge anmeldt flittigt her, men hvis ikke i landet pt). Jeg endte med en super oplevelse med Vicky Basno, i en lettere dominant cocktail endte jeg med at sprøjte i hendes mund og hun kyssede og stak sine fingre i munden på mig efterfølgende. Hun er for vild!!!! Her er du jo på vej over i en lidt mere kinky lyst, der nok for en del tendenserer dominans? Men mon ikke mange af de piger som tilbyder mega evt mega m slug også gerne gør dette? Så prøv bare at forhør dig lidt rundt, start med dem du kender og ved leverer, så skal det nok lykkes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg