Hop til indhold
Langejan

Østjylland - i bad med en thai ?

Recommended Posts

Hej brødre.

Jeg vil i nær fremtid besøge en thaimassør i Østjylland (Aarhus, Vejle el. Fredericia passer med arb.), og bedømt på anmeldelserne herinde, er der jo en del gode piger at vælge imellem, men jeg kunne godt tænke mig et sted hvor man kan lokke pigen med under bruseren bagefter.

Jeg ved godt, at fælles bad efter massagen ofte handler om kemi, men der må givetvis være nogle steder hvor pigerne ofte går med i bad og nogle steder hvor de aldrig gør det.

Kan nogen mon give en anbefaling af hvor jeg skal tage hen ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har vist stadig Spa/jacuzzi på Grønningen 5 i Århus.

Det er måske kun brusebad du mener. Jeg tror du kan gøre det de fleste steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det var egentlig bare et brusebad jeg mente - syntes jeg kan mindes nogen der har skrevet om besøg, hvor pigen gi'r dem et ekstra HJ under bruseren, men kan ikke finde de pågældende anmeldelser.

Desuden skal det jo være rimelige badeforhold der ligger op til fællesbad og ikke en "bak-ind" bruser som bl.a. var på Oddervej i sin tid :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump
Langejan skrev, for 2 timer siden:

Ja det var egentlig bare et brusebad jeg mente - syntes jeg kan mindes nogen der har skrevet om besøg, hvor pigen gi'r dem et ekstra HJ under bruseren, men kan ikke finde de pågældende anmeldelser.

Desuden skal det jo være rimelige badeforhold der ligger op til fællesbad og ikke en "bak-ind" bruser som bl.a. var på Oddervej i sin tid :-)

Jeg tror at det handler om at få lidt kontakt med den prostituerede. Snak med hende, få hende til at boblegrine, snak med hende, de er jo ikke robotter men mennesker. Og fortæl hende om dine drømme, håb og ønsker. Hvis du gør det, kan meget lykkes for dig. Held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok lidt sent ude.

Men hos Dee Dee på Ribegade i Vejle kan man få både brusebad og Spa-bad.
Jeg er sikker på at pigen kan lokkes med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke det jeg ved af...

Sidst jeg besøgte dem var i februar altså for knap et år siden, der mener jeg de havde annonce i Ekstra Bladet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...