Hop til indhold
Nysgerrig38

Tilde i Bording

Recommended Posts

Hej alle

Vil lige høre om det er andre end mig der har haft svært ved at få en aftale i hus med Tilde fra Bording. Jeg har igennem længere tid prøvet, men flere gange er det blevet aflyst i sidste øjeblik eller når jeg var på vej. Er jeg den eneste der har været så uheldig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris

Det forekommer vildt mærkeligt. Hun plejer altid at være til at træffe. Men hun kan jo været blevet syg eller lignende.

Normalt kan man altid få en aftale med hende. Jeg har selv været heldig et par gange.

Og hun er en usædvanlig dejlig pige.

Et fantastisk godt knald - det kan jeg love jeg for.

Hun er så stram i fissen, at man skulle tro det var løgn ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 3 timer siden:

Nej jeg har prøvet og fange hende det meste af denne uge uden nogen svar på SMS eller opkald eller herunde. 

MIN MOBIL HAR VÆRET NEDE MEGET AF DAGENE. FØRST IDAG HAR JEG FÅET EN ANDE MOBIL JEG KAN BRUGE. MEN KAN DU IKKE FANGE MIG VIA OPKALD SVARER JEG ALTID SMS, MED MINDRE DU IKKE SKRIVER HVOR SENT JEG MÅ SVARER, OG SER JEG DN SMS FOR SENT SVARER JEG IKKE, FOR IKKE AT ØDELÆGGE NOGET FOR DIG, HVIS DET NU KUNNE SDKABE PROBLEMER,

sorry opdagede lige at jeg sktev med caps lock på, det var ikke meningen - det beklager jeg. men du må gerne sende mig en sms, så jeg kan se hvem du er, og det med at jeg skulle have aflyst i sidste øjeblik !!! forventer faktisk en sms, nu når du skriver sådan her. så kan vi se på det. MVH Tilde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tilde skrev, for 35 minutter siden:

MIN MOBIL HAR VÆRET NEDE MEGET AF DAGENE. FØRST IDAG HAR JEG FÅET EN ANDE MOBIL JEG KAN BRUGE. MEN KAN DU IKKE FANGE MIG VIA OPKALD SVARER JEG ALTID SMS, MED MINDRE DU IKKE SKRIVER HVOR SENT JEG MÅ SVARER, OG SER JEG DN SMS FOR SENT SVARER JEG IKKE, FOR IKKE AT ØDELÆGGE NOGET FOR DIG, HVIS DET NU KUNNE SDKABE PROBLEMER,

sorry opdagede lige at jeg sktev med caps lock på, det var ikke meningen - det beklager jeg. men du må gerne sende mig en sms, så jeg kan se hvem du er, og det med at jeg skulle have aflyst i sidste øjeblik !!! forventer faktisk en sms, nu når du skriver sådan her. så kan vi se på det. MVH Tilde

Nej jeg har prøvet og fange hende det meste af denne uge uden nogen svar på SMS eller opkald eller herunde. 

Søde Thilde det er ikke mig der har skrevet du aflyste i sidste øjeblik. Det er en bruger længere oppe.

Vi to har fået skrevet sammen på SMS idag så ingen ko på isen herfra :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 4 timer siden:

I denne uge har jeg haft problemer store med min mobil. Igen vil en sms altid hjælpe. jeg er min egen telefonpige. så sms hjælper ofte kram tilde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tilde skrev, for 1 time siden:

sorry buttman76 den var self. ikke til dig søde

sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nysgerrig38 skrev, for 6 timer siden:

Hej alle

Vil lige høre om det er andre end mig der har haft svært ved at få en aftale i hus med Tilde fra Bording. Jeg har igennem længere tid prøvet, men flere gange er det blevet aflyst i sidste øjeblik eller når jeg var på vej. Er jeg den eneste der har været så uheldig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttman76 skrev, 1 time siden:

Søde Thilde det er ikke mig der har skrevet du aflyste i sidste øjeblik. Det er en bruger længere oppe.

Vi to har fået skrevet sammen på SMS idag så ingen ko på isen herfra :x

jeg ved det min fejl, godt du er vågen søde, undskyld. den var til den første i tråden!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris

I hvert fald dejligt at læse, at du ikke bare skriver tilbage på alle tider af døgnet. Det kunne få nogle ubehagelige konsekvenser ....

Så udover du er en dejlig pige, som jeg nyder voldsomt at kneppe, så tænker du dig også om.

For pokkers hvor jeg trænger til at komme hen til dig og få klemt min tissemand flad :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nysgerrig38 skrev, for 7 timer siden:

Hej alle

ER DU REEL JAR STADIG IKKE MODTAGET EN SMS FRA DIG ??!!! HMMM MÆRKELIGT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tilde

Ja jeg er reel, har bare været på job så har ikke lige haft tid til at svare tilbage før nu ;) Synes det er dejligt at læse at jeg vist bare har været utrolig uheldig i forhold til at mødes med dig, det kan jeg jo læse ud fra det der bliver skrevet. Så det er jo fint, skal nok skrive til dig på sms. God dag derude

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nysgerrig38 skrev, for 6 timer siden:

Hej Tilde

Ja jeg er reel, har bare været på job så har ikke lige haft tid til at svare tilbage før nu ;) Synes det er dejligt at læse at jeg vist bare har været utrolig uheldig i forhold til at mødes med dig, det kan jeg jo læse ud fra det der bliver skrevet. Så det er jo fint, skal nok skrive til dig på sms. God dag derude

æv stadig ingen sms :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh. Det var da ellers underligt. For jeg har skrevet til dig kl 19.20 igår. Men har desværre ikke fået noget svar fra dig. :huh:

Redigeret af Nysgerrig38

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes efterhånden der kommer flere og flere af den slags tråde. Det kan så undre mig, at man ikke har mere styr på sine kommunikationskanaler, og sikre sig, så man undgår at komme i en shitstorm - der ikke gavner "forretningen"

Jeg er selvstændig og hvis et af mine kommunikations midler svigter, så kan altid på anden vis komme i kontakt med mig, og nej det kræver ikke særligt meget at beskytte sin forretning og undgå at skabe et kedeligt image.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nysgerrig38 skrev, den ‎29‎-‎10‎-‎2016 at 08:51:

Øh. Det var da ellers underligt. For jeg har skrevet til dig kl 19.20 igår. Men har desværre ikke fået noget svar fra dig. :huh:

har ikk modtaget nogle sms, fra nogen der skriver de er dig, dog er der en del herfra der har sendt søde beskeder og virkelig tak til alle jer...

kram Tilde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tilde skrev, for 3 timer siden:

har ikk modtaget nogle sms, fra nogen der skriver de er dig, dog er der en del herfra der har sendt søde beskeder og virkelig tak til alle jer...

kram Tilde

Hej Tilde. Jeg prøver lige at skrive til dig på SMS igen. Så håber jeg at den går igennem denne gang 

Vh nysgerrig38

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...