Gæst Skrevet 31. Oktober, 2016 Er der ikke kvinder i gaden mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 252 Skrevet 1. November, 2016 Jeg var forbi igår der var stadig 3 stk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 236 Skrevet 1. November, 2016 De østeuropæiske piger er der typisk kun til midnat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 20. November, 2016 Hvad tid plejer de at komme frem fra deres skjul? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 20. November, 2016 kl. 20.30 eller 21.00 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 19. December, 2016 Hvad hedder den vej de står ved? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 19. December, 2016 Nytilsex skrev, for 2 timer siden: Hvad hedder den vej de står ved? Læs her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nytilsex Skrevet 19. December, 2016 Men hvad tilbyder de så af service ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 23. December, 2016 Efter hvad jeg har kunne læse mig til er det blowjobs og alm. sex i bil og med kondom En gang for måske tre år siden samlede jeg en op og aftalte 60 minutter hjemme i min bolig for 1.000,- hvor vi tog bad sammen og knaldede to-tre gange Hun var super fin! Utrolig dejlige former, smilende og nærmest en lille solstråle/humørbombe og virkede virkelig til at nyde mig og vores fælles time. Men ja, jeg kunne godt mistænke der er langt mellem den slags oplevelser og snapsene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg