Guest Sparkster Skrevet 4. Marts, 2017 @Yoda Vil delvist give dig ret - har været derinde i en 3 års tid - men kun delvist, Jeg tror nu der er massere at GP'er der nyder sexen på samme måde som SB'er. Du opfordre @xxpeter til at være ærlig (i et angreb jeg forøvrigt ikke rigtigt forstår dit behov for) - så skal vi to ikke også være ærlige og så indrømme at noget af det mest attraktive ved sugardating lige netop er at vi kan lyve lidt (eller meget) for os selv, bilde os ind at vi er specielle og den eneste (den dag) fordi vi er særligt udvalgte derinde på grund af vores charmerende breve og efterfølgende kaffe/kemi date hvor vi bragte Don Juan til skamme Jeg løb(er) nu også med de "smukke" piger, på trods af at jeg i bedste fald er lidt kedelig at se på. Jeg er bare umulig at leve sammen med, af utroligt mange årsager (primært en rådden etik og elendig empati). Bruger Sugardating på samme måde som du beskriver, men betalingen bruger jeg mest for at minde mig selv om hvad det er, for ikke at blive forelsket (det ender ikke godt), og fordi jeg faktisk tænder på det - det har jeg indset efter besøg hos GP. jeg tænder på at kunne betale for deres tid. Jeg bilder ikke mig selv ind at jeg køber frihed og i samme sekund som en Sugarbabe kan sidestilles med en elskerinde... så er det på tide at komme videre (Hint: begynder de at indrette din bolig for dig, er den gal) Var længe imod at kalde Sugardating for direkte prostitution (har haft en del relationer, hvor vi ikke nødvendigtvis havde sex osv osv) - men efter et par GP besøg, så vil jeg sige - også baseret ud fra din egen beskrivelse - det er i princippet det samme som at besøge en GP, dog bevæger vi os i en grå zone, men skær ind til benet, helt sort/hvis og så er det jo det samme. @xxpeter Fordelen som jeg ser det, er at man ofte bruger mere tid sammen - I mit tilfælde ofte også unden tøjet skal af, og man der ved opnår noget der kan ligne venskab, man er måske mere private - men du ville nok kunne opnå noget der kommer meget tæt på, ved at besøge den samme GP jævnligt over en længere periode, så fremt der er den der kemi. Ulemperne ved Sugardating som jeg ser der, er at der nemt eller nemmere kommer følelser i spil - blev smidt ud af hende jeg ser (læs: så), og kaldt fister... fordi jeg nævnte at jeg havde været sammen med en anden - det gjorde hende sur og jeg fattede ingen ting. Der er nok også en del flere omkostninger med i spillet, mad, drikker, biletter, udflugter, gaver, kontanter... HAr du behov for den slags kvindeligt kontakt er det perfekt. Er det kun sex du søger, gå til en GP og bliv positivt overrasket over hvad de tilbyder ud over en udløsning, det gjorde jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 5. Marts, 2017 Yasin448 skrev, den 2/3/2017 at 19:00: Sugar pigerne er spild af tid Så du skærer bare lige ALLE piger over en kam. Dit indlæg bærer præg af uvidenhed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 5. Marts, 2017 sparklster , jeg er enig i det meste af det du skriver her om sb forhold har dog ikke oplevet nogle være sure over jeg så andre, er faktisk blevet opfordret til det af flere men er dog selv blevet sur over de så andre, men det er der jo sygdomsmæssige og hygiejne grunde til også men godt skrevet sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 5. Marts, 2017 Yoda skrev, for 7 timer siden: Det skal jeg fortælle dig! En SB er der langt større chance for nyder sex'en end GP'en gør. Det er grunden til at jeg betaler den højere pris hos SB'en. Hvorfor er det sådan? Tjaeh, hvad mener du om, som GP, at modtage snart hvem som helst og flere på en dag sammenlignet med, at du hos en SB møder en kvinde, der ser langt færre mænd, og som har tjekket dig af på forhånd. Jeg var en af dem, der altid løb med de smukke piger før man blev gift, og der var så andre mænd, der aldrig kom i nærheden - ja, sorry. Kemi er et faktum. Tænk på når du læser indlæg fra mændene herinde, at nogle "kan det der med kvinder" og andre absolut ikke kan. Og spørg så dig selv, om ikke det påvirker det de oplever med pigerne - og derfor om den "sandhed" de fortæller om, nok mest passer for mænd i samme tiltrækningsklasse, som dem selv. Mit råd er der, at hvis du har svært ved at tiltrække kvinder (og vær nu ærlig mand!) så gå til en GP. Hvis du opfører dig respektfuldt og ordentligt, så giver hun dig nok en professionel vare i retur for betalingen. Er du derimod tiltrækkende, så tilbyder sugardating dig noget specielt, og langt bedre. Nemlig noget der kan nærme sig en "rigtig elskerinde", men hvor betalingen sætter dig fri for at skulle have dårlig samvittighed, når jobbet ikke tillader dig at se hende nok. godt skrevet, og du har nok lidt ret i det med hvor , hm charmerende man er , og det kan man jo være på forskellige måder, ellers betales der ved kasse 1 jeg har i øvrigt ofte talt prisen ned, senest i går, fra 3000 til 2000 og efterfølgende 1500 , så ja det kan man sagtens og ved kontakt flere gange i måneden bliver det jo også til en sjat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9514 Skrevet 5. Marts, 2017 Sparkster skrev, for 9 timer siden: Var længe imod at kalde Sugardating for direkte prostitution (har haft en del relationer, hvor vi ikke nødvendigtvis havde sex osv osv) - men efter et par GP besøg, så vil jeg sige - også baseret ud fra din egen beskrivelse - det er i princippet det samme som at besøge en GP, dog bevæger vi os i en grå zone, men skær ind til benet, helt sort/hvis og så er det jo det samme. Der er mange forskellige forventninger blandt brugerne på SD og derfor er det svært at generalisere. Diskussionen om prostitution eller ej er udsigtsløs. Måske kan man bare tale om forskellige former for prostitution. De (øvrige) gp'er har jo også indbyrdes forskellilge koncepter. Det er det samme med SB'er og når man ser SB ift. GP ... Formelt er det selvfølgelig prostitution at have sex for penge, men der er mange forskellige måder at gøre det på, så bare at kalde alle der gør det for "prostitueret" misser pointen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yoda 31 Skrevet 5. Marts, 2017 (edited) Sparkster skrev, for 21 timer siden: @Yoda Vil delvist give dig ret - har været derinde i en 3 års tid - men kun delvist, Jeg tror nu der er massere at GP'er der nyder sexen på samme måde som SB'er. Du opfordre @xxpeter til at være ærlig (i et angreb jeg forøvrigt ikke rigtigt forstår dit behov for) - så skal vi to ikke også være ærlige og så indrømme at noget af det mest attraktive ved sugardating lige netop er at vi kan lyve lidt (eller meget) for os selv, bilde os ind at vi er specielle og den eneste (den dag) fordi vi er særligt udvalgte derinde på grund af vores charmerende breve og efterfølgende kaffe/kemi date hvor vi bragte Don Juan til skamme Jeg løb(er) nu også med de "smukke" piger, på trods af at jeg i bedste fald er lidt kedelig at se på. Jeg er bare umulig at leve sammen med, af utroligt mange årsager (primært en rådden etik og elendig empati). Bruger Sugardating på samme måde som du beskriver, men betalingen bruger jeg mest for at minde mig selv om hvad det er, for ikke at blive forelsket (det ender ikke godt), og fordi jeg faktisk tænder på det - det har jeg indset efter besøg hos GP. jeg tænder på at kunne betale for deres tid. Jeg bilder ikke mig selv ind at jeg køber frihed og i samme sekund som en Sugarbabe kan sidestilles med en elskerinde... så er det på tide at komme videre (Hint: begynder de at indrette din bolig for dig, er den gal) Var længe imod at kalde Sugardating for direkte prostitution (har haft en del relationer, hvor vi ikke nødvendigtvis havde sex osv osv) - men efter et par GP besøg, så vil jeg sige - også baseret ud fra din egen beskrivelse - det er i princippet det samme som at besøge en GP, dog bevæger vi os i en grå zone, men skær ind til benet, helt sort/hvis og så er det jo det samme. @xxpeter Fordelen som jeg ser det, er at man ofte bruger mere tid sammen - I mit tilfælde ofte også unden tøjet skal af, og man der ved opnår noget der kan ligne venskab, man er måske mere private - men du ville nok kunne opnå noget der kommer meget tæt på, ved at besøge den samme GP jævnligt over en længere periode, så fremt der er den der kemi. Ulemperne ved Sugardating som jeg ser der, er at der nemt eller nemmere kommer følelser i spil - blev smidt ud af hende jeg ser (læs: så), og kaldt fister... fordi jeg nævnte at jeg havde været sammen med en anden - det gjorde hende sur og jeg fattede ingen ting. Der er nok også en del flere omkostninger med i spillet, mad, drikker, biletter, udflugter, gaver, kontanter... HAr du behov for den slags kvindeligt kontakt er det perfekt. Er det kun sex du søger, gå til en GP og bliv positivt overrasket over hvad de tilbyder ud over en udløsning, det gjorde jeg Lige en kommentar, Sparkster. Jeg havde på ingen måde til hensigt at angribe xxpeter! Jeg forsøgte mig med råd og oplysning til alle, der kunne finde anvendelse af det. Hvis andre også læser det ind i mit skriv, så må jeg jo undskylde for dårlige kommunikationsevner. Jeg ser miseren... Jeg skrev: "Mit råd er der, at hvis du har svært ved at tiltrække kvinder (og vær nu ærlig mand!) så gå til en GP." Og det skulle have været "Mit råd til alle er, at hvis du har svært ved at tiltrække kvinder (og vær nu ærlig mand!) så gå til en GP." My bad.. Redigeret 5. Marts, 2017 af Yoda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 231 Skrevet 6. Marts, 2017 Hej Yoda og Sparkster Tak for svar, jeg har ikke prøvet SD og var bare nysgerrig på folks motivation. i har begge givet jeres synespunkter som jeg synes er fint. Her er vist ikke noget rigtog og forkert og det var bestemt ikke ment som et angred på SD blot nysgerrighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg