Guest Milfen Stella Skrevet 1. November, 2016 Ja som nogen af jer nok ved så er jeg nok ikke god til at kede mig så tiden bliver brugt på sjover ting og tage nye billeder når jeg nu er her og det er en stille dag. kan være juleferie snart er nødvendig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 1. November, 2016 Go' idé med tidlig juleferie ... pengene bruges alligevel til julegaver og -frokoster i november/december .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 1. November, 2016 Kintamani skrev, for 33 minutter siden: Go' idé med tidlig juleferie ... pengene bruges alligevel til julegaver og -frokoster i november/december .... Ja det er også min tanke da vi nærmer os de dyre måneder og jeg kan altså ikke gives i julegave af lige vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 1. November, 2016 Jeg vil rigtig gerne holde juleferie sammen med dig det ku - blive en herlig julefest! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 1. November, 2016 booob skrev, for 26 minutter siden: Jeg vil rigtig gerne holde juleferie sammen med dig det ku - blive en herlig julefest! Ja bestemt med jule kugler, bjældeklang og hvad der ellers tilhøre og der vil være dufte af vanilje og sikke en fest vi kunne holde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 1. November, 2016 Ja det er rigtigt og ved du hvad søde Stella? Jeg kan mange rigtig sjove julelege du sikkert vil syntes om! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 1. November, 2016 booob skrev, for 27 minutter siden: Ja det er rigtigt og ved du hvad søde Stella? Jeg kan mange rigtig sjove julelege du sikkert vil syntes om! Det tror jeg bestemt også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 1. November, 2016 Hej Søde Stella - Hvordan kan jeg komme til at træffe dig, hvor har du evt. en annonce eller tlf. nummer? så vi kan lege jul sammen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 2. November, 2016 booob skrev, for 6 timer siden: Hej Søde Stella - Hvordan kan jeg komme til at træffe dig, hvor har du evt. en annonce eller tlf. nummer? så vi kan lege jul sammen! Jeg har kun annoncer på annoncelight da jeg ikke er at træffe dagligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 2. November, 2016 OK - jeg prøver at finde dig der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 2. November, 2016 Milfen Stella har vi lige her: http://annoncelight.dk/showad/216377 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 2. November, 2016 OK - jeg prøver at finde dig der. Riesenschwanz - Tak for Link! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 7. November, 2016 booob: Stellas juleferie er udsat - er i Middelfart nu på torsdag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 7. November, 2016 Der er skønt i Middelfart - På torsdag bliver der endnu skønnere. Gid jeg kunne være der, men skal desværre noget andet, må nøjes med at drømme om julehygge med Stella. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 7. November, 2016 Er der hår på missen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 13. November, 2016 AalborgLook skrev, den 7/11/2016 at 22:50: Er der hår på missen? Ingen hår på min mis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg