lingo 130 Skrevet 2. November, 2016 Hej, nogle der har prøvet pigerne i Lov og er der nogle der kan anbefales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 2. November, 2016 Puha bare jeg hører det. Jeg har besøgt en del piger nok for mange i sagens natur. Men I lov lidt udenfor Næstved var det værste jeg nogensinde oplevet. Det var så greelt at det sad i flere dage efter i min krop og man tænker hvorfor gør jeg det her. Blev mødt af en alt andet en imødekommende pige der var godt nok en trist stemning og har det med, at reagere på hvordan har det. Hende jeg mødte det var så ikke hende der lukkede mig ind, var ganske køn, men hun ville blot have det overstået og jeg burde have stoppede det for længst burde vende om allerede i døren. Jeg mødte tre piger som sov på madrasser under sengen de havde det virkeligt ikke godt. jeg fik ondt af dem og det første jeg gjorde var at melde det til center for menneske handel researchede lidt, Villaen eller det skjulte bordel stod som en instution og der stadigvæk er noget i Lov det chokere mig faktisk lidt. der er måske komme nye piger til. Min mit råd hold dig langt væk De er vist ikke her af egen fri vilje der er masse andre steder på Sjælland med ordnede forhold lidt dyrer ja men man kan gå derfra med god samvittighed 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 2. November, 2016 Anerkendelse til dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bs76 6 Skrevet 2. November, 2016 Tak for advarslen Romantikker .. virkelig mange annoncer og piger florerer på diverse sider. .. og hellere give et par hundrede mere for ordnede forhold m.m . .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 2. November, 2016 Romantikeren skrev, for 3 timer siden: Puha bare jeg hører det. Jeg har besøgt en del piger nok for mange i sagens natur. Men I lov lidt udenfor Næstved var det værste jeg nogensinde oplevet. Det var så greelt at det sad i flere dage efter i min krop og man tænker hvorfor gør jeg det her. Blev mødt af en alt andet en imødekommende pige der var godt nok en trist stemning og har det med, at reagere på hvordan har det. Hende jeg mødte det var så ikke hende der lukkede mig ind, var ganske køn, men hun ville blot have det overstået og jeg burde have stoppede det for længst burde vende om allerede i døren. Jeg mødte tre piger som sov på madrasser under sengen de havde det virkeligt ikke godt. jeg fik ondt af dem og det første jeg gjorde var at melde det til center for menneske handel researchede lidt, Villaen eller det skjulte bordel stod som en instution og der stadigvæk er noget i Lov det chokere mig faktisk lidt. der er måske komme nye piger til. Min mit råd hold dig langt væk De er vist ikke her af egen fri vilje der er masse andre steder på Sjælland med ordnede forhold lidt dyrer ja men man kan gå derfra med god samvittighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 2. November, 2016 Tak for advarslen. Vil holde mig langt væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 2. November, 2016 bs76 skrev, for 29 minutter siden: Tak for advarslen Romantikker .. virkelig mange annoncer og piger florerer på diverse sider. .. og hellere give et par hundrede mere for ordnede forhold m.m . .. Jeg har stødt på piger der tilbyder en time for 1000 så ringer mine alarmklokker rent lokkemad for sarte sjæl , jeg var vist lidt sart der. Tag hellere de lidt dyrere klinikker og danske pige. Der findes med garanti rigtig søde og rare udlandske pige har mødt et par stykke, det var så på veletableret kliniker. Men er det risikoen værd dette vil jeg altid have med i betragtningen, samt min intuition og mavefornemmelser, som fuldstændig var fraværene dengang jeg valgte at tage til Lov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deerhunter 191 Skrevet 2. November, 2016 Min erfaring er heller ikke god - se indlæg. Men opfattelserne er delte. Jeg kommer der ikke igen. D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 17. Marts, 2021 (edited) Lige til opfølgning - lyt til denne radiodokumentar: https://www.dr.dk/radio/p1/det-braendte-bordel/det-braendte-bordel-podcast-3 Redigeret 17. Marts, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg