Erotiker 26 Skrevet 2. November, 2016 Nogle der kender "STORBARMEDE SUSANNE" der holder til på Randersvej i Aarhus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 2. November, 2016 Erotiker skrev, for 16 minutter siden: Nogle der kender "STORBARMEDE SUSANNE" der holder til på Randersvej i Aarhus? Tror det er hende der har været i Trepkasgade - som nu er lukket Har desværre aldrig besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman7364 18 Skrevet 2. November, 2016 er der et link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BTL Skrevet 2. November, 2016 Susanne er rigtig sød og bestemt et besøg værd. Hun er i kælderen på Randersvej 5 hver onsdag. Hvis du søger på hendes profil her på eroguide, så skulle du få hendes kontaktoplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 2. November, 2016 Vildmand skrev, for 11 timer siden: Tror det er hende der har været i Trepkasgade - som nu er lukket Har desværre aldrig besøgt hende Jeg tror du forveksler mig med en anden, tror hun er yngre end jeg, jeg er 51 år. Knus (storbarmede) Susanne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hundelufteren Skrevet 3. November, 2016 De to Susanner er jævnaldrende Jeg kan klart anbefale Susanne fra Randersvej - har besøgt hende igennem flere år, da hun jobbede i kælderen højere oppe på Randersvej, i Hjortensgade og flere steder på Silkeborgvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 3. November, 2016 Hvor store bryster har hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hundelufteren Skrevet 3. November, 2016 Skal vi ikke lade Susanne selv svare på dette, så du får de rigtige tal Og de er dejlige bløde og indbyder til frækt spansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 3. November, 2016 De er str. 75 e. Ægte og på vej lidt " sydpå" knus Susanne 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkk67 33 Skrevet 8. November, 2016 Halløj... - men er stedet, Randersvej 5, ikke lukket...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hundelufteren Skrevet 9. November, 2016 Hej Dkk67 Du har delvis ret, da det kun er mandage, tirsdage og onsdage, at man kan regne med, at der er åben :-/ Forstår ikke, hvorfor nogle pigerne/damerne fra Trapkasgade, der er blevet husvilde, ikke har søgt derop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest us1111 Skrevet 22. Januar, 2017 Der findes ikke noget blødere, varmere og dejligere sted end mellem Susannes store, olieindsmurte bryster... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BTL Skrevet 22. Januar, 2017 Det er bestemt et dejligt sted, men det er det også, når hun sutter pik. Det er hun ret god til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 23. Januar, 2017 Skrev en anmeldelse for et års tid siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg