madkasse 3 Skrevet 7. November, 2016 Er der nogen som kender et godt sted i Århusområdet hvor man kan få "rigtig" body to body massage, dvs. at pigen er nøgen og masserer med bryster, røv og kusse. Jeg fik for et par år siden sådan en omgang hos Sai Rung i Læssøesgade, men kan desværre ikke huske hvad pigen hedder. håber nogen kan hjælpe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 7. November, 2016 Jeg har senest fået det ved Winner (på Trøjborg) og Pi Mek (som nu hedder noget andet... Grønningen 5).... der kan du muligvis også få det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
løskrudt 1 Skrevet 7. November, 2016 madkasse skrev, for 8 timer siden: Er der nogen som kender et godt sted i Århusområdet hvor man kan få "rigtig" body to body massage, dvs. at pigen er nøgen og masserer med bryster, røv og kusse. Jeg fik for et par år siden sådan en omgang hos Sai Rung i Læssøesgade, men kan desværre ikke huske hvad pigen hedder. håber nogen kan hjælpe! Ved du om det var af ejeren (lidt ældre thai) eller chirley (hendes ansatte)? Nogen der ved om man kan få fuld pakke? Hvis ja af hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 13. November, 2016 Ice hos Mali giver efter min mening en god gang b2b. Kan kombineres med FP til 1000. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg