keco 7 Skrevet 7. November, 2016 Har besøgt denne super dejlige kvinde http://www.eroguide.dk/profile/Kira24år sidste fredag , må nok sige det var et besøg jeg meget sent vil glemme Hun er en super smuk og fræk kvinde , hun er nærværende og "til stede " ingen maskin sex overhovedet . Hun fik mig til at glemme tid og sted Har været ved en del gp. Og hun overgår dem alle , med flere længder . Man får virkelig følelsen af at hun virkelig har lyst til at have sex med en . Og lige til sidst skal det nævnes at hun kysser helt ufattelig godt Det er absolut ikke sidste gang jeg besøger hende 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 580 Skrevet 7. November, 2016 Sikke en dejlig varm anmeldelse tusinde tak for de fine ord søde kys kys 2 Del dette indlæg Link til indlæg
keco 7 Skrevet 7. November, 2016 Var så lidt søde , du er helt speciel Kys kys 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 7. November, 2016 keco skrev, 1 time siden: Har besøgt denne super dejlige kvinde http://www.eroguide.dk/profile/Kira24år sidste fredag , må nok sige det var et besøg jeg meget sent vil glemme Hun er en super smuk og fræk kvinde , hun er nærværende og "til stede " ingen maskin sex overhovedet . Hun fik mig til at glemme tid og sted Har været ved en del gp. Og hun overgår dem alle , med flere længder . Man får virkelig følelsen af at hun virkelig har lyst til at have sex med en . Og lige til sidst skal det nævnes at hun kysser helt ufattelig godt Det er absolut ikke sidste gang jeg besøger hende Altid troværdigt med et nyt medlem der overdrevent roser en gp i " hans" første indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 580 Skrevet 7. November, 2016 Forstår ikke helt hvad du mener? Eller hentyder til aarhussyd? Del dette indlæg Link til indlæg
keco 7 Skrevet 7. November, 2016 Nu er Kira ikke den eneste gp. Jeg har prøvet , har været i "gamet" i flere år . Overdriver bestemt ikke . Har besøgt Kira en hel del gange . Har "bare valgt at beskrive det sidste besøg ved hende . Har været lige godt hver eneste gang ! ! ! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Internalizer 288 Skrevet 7. November, 2016 Man må gerne være ny og skrive en rosende anmeldelse. Hvis man mener der er ugler i mosen, så kan man benytte rapport-funktionen, ikke afspore tråden. Hohum! Int 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 580 Skrevet 7. November, 2016 Fatter ik en meter ha ha men god aften herinde 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 7. November, 2016 Du skal ikke tage det så tungt Kira - bare vær glad for den gode anmeldelse. Fuck janteloven Ps - hvor mange sukkerstænger kan du holde på en gang ? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 580 Skrevet 7. November, 2016 Ha ha tager det slet ik tungt spændene hvad de finder i mosen uhhhh Highlow må være dig svar skyldig, men må da komme an på en prøve en dag. Smiler Del dette indlæg Link til indlæg
ims 209 Skrevet 7. November, 2016 KIra er nu en rigtig dejlig en må vidst heller snart få besøgt dig igen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 580 Skrevet 15. December, 2016 Highlow skrev, den 7/11/2016 at 20:25: Du skal ikke tage det så tungt Kira - bare vær glad for den gode anmeldelse. Fuck janteloven Ps - hvor mange sukkerstænger kan du holde på en gang ? Highlow 3 stk sukkerstænger på hver bryst hihi 1 Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 15. December, 2016 Kira24år skrev, for 13 minutter siden: Highlow 3 stk sukkerstænger på hver bryst hihi Wow, så må du have nogle lange nipples. Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 580 Skrevet 15. December, 2016 Hi hi os kun når jeg fryser og står musse stille haha 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 16. December, 2016 Kira24år skrev, for 23 timer siden: Highlow 3 stk sukkerstænger på hver bryst hihi Jeg er imponeret 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 13. Januar, 2017 Kira24år skrev, den 16. dec. 2016 at 00:14: Highlow 3 stk sukkerstænger på hver bryst hihi Ellers pæne kasser. De springer jo ud af skærmen. Fanme flotte. Man burde besøge dig en dag 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Flyer 54 Skrevet 13. Januar, 2017 Jeg kan bekræfte de er ligeså dejlige i virkeligheden, var de i hvert fald da jeg så hende for et års tid siden. Må få mig taget sammen og prøve at få arrangeret noget, så jeg kan få dem at se igen Passer mig bare fandens dårligt om fredagen i forhold til mit job. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 580 Skrevet 13. Januar, 2017 Søde flyer jeg har faktisk taget en xtra vagt søndag D 22 hvis det ville passe dig? 1 Del dette indlæg Link til indlæg