Knægten1991 2 Skrevet 8. November, 2016 Hejsa Er der nogen der har erfaring med Århus thai wellness? https://annoncelight.dk/showad/210361 Kan man få mere end massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper75 43 Skrevet 12. November, 2016 var der i sidste uge og fik god massage og et dejligt hj af en meget smuk thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten1991 2 Skrevet 13. November, 2016 Casper75 skrev, for 22 timer siden: var der i sidste uge og fik god massage og et dejligt hj af en meget smuk thai Hvad måtte du slippe for hj? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
felixdahousecat 11 Skrevet 13. November, 2016 jeg har lige været en tur derinde i dag......super god massage for det første. For det andet, så "tilbyder" de ikke andre ydelser end massage ved skranken - men når man kommer ind i massagerummet er det bare at spørge, hvis de ikke selv spørger, det er hvad jeg kunne forstå fordi chefen derinde ikke vil sammenlignes med andre klinikker, men som sagt det kan lade sige gøre. Jeg gav 200 kr for 40 mins skøn massage, og så gav jeg 300 for en hånder......tror egentlig hun gerne ville have mere, men havde kun de 3 efter jeg havde brudt min 500 kr. seddel. Så en rigtig god middagsstund, kan varmt anbefale det, rigtig søde og smilende piger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten1991 2 Skrevet 13. November, 2016 felixdahousecat skrev, for 7 timer siden: jeg har lige været en tur derinde i dag......super god massage for det første. For det andet, så "tilbyder" de ikke andre ydelser end massage ved skranken - men når man kommer ind i massagerummet er det bare at spørge, hvis de ikke selv spørger, det er hvad jeg kunne forstå fordi chefen derinde ikke vil sammenlignes med andre klinikker, men som sagt det kan lade sige gøre. Jeg gav 200 kr for 40 mins skøn massage, og så gav jeg 300 for en hånder......tror egentlig hun gerne ville have mere, men havde kun de 3 efter jeg havde brudt min 500 kr. seddel. Så en rigtig god middagsstund, kan varmt anbefale det, rigtig søde og smilende piger. Tak for dit indslag.. Så må jeg vist hellere prøve det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper75 43 Skrevet 16. November, 2016 jeg ga det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg