Hop til indhold

Recommended Posts

Tak for tilbagemeldningen her..! :-)

Jeg har også forgæves forsøgt at få kontakt. Godt at høre det lykkedes, men ærgerligt at det ikke var er hit. :-(

Vil meget gerne høre hvad der ødelagde det? Overvejer på trods din feedback at give det en chance.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg endelig fået fat i hende :-) Det var ikke det store hit heller. Hun var meget robot agtig. Hun tilbød mange ting jeg kunne gøre med hende, på en mere desperat måde. Tilsidst vil hun have jeg gav hende en sprøjte orgasme. Istedet for at tage det roligt, hvor det var mig der gør arbejdet, brugte hun en tandbørste. Der mistede jeg stemningen. 

Konklusion: hvis man er den ligeglade type, der kun er der for at tage trykket. Så vælg hende. Hvis man søger erotisk leg med stemning så det no go. 

Det kan også godt være at jeg fangede hende på en dårlig dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nipsis skrev, den ‎12‎-‎02‎-‎2017 at 14:20:

Til sidst vil hun have jeg gav hende en sprøjte orgasme. Istedet for at tage det roligt, hvor det var mig der gør arbejdet, brugte hun en tandbørste. Der mistede jeg stemningen. 

Ja, der mistede du mig.... Der er intet i den sætning som giver mening. Hvem havde betalt hvem? Tandbørste??? Hvor kom den fra? Lå den klar på sengebordet eller smuttede hun lige ud på badeværelset og hentede den? Brugte hun en tandbørste? Til hvad (da jeg ikke går ud fra at hun skulle børste tænder med den. Det ville jo være for åbenlyst)? Jeg fatter det simpelthen ikke.....

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, den 14/2/2017 at 22:53:

Ja, der mistede du mig.... Der er intet i den sætning som giver mening. Hvem havde betalt hvem? Tandbørste??? Hvor kom den fra? Lå den klar på sengebordet eller smuttede hun lige ud på badeværelset og hentede den? Brugte hun en tandbørste? Til hvad (da jeg ikke går ud fra at hun skulle børste tænder med den. Det ville jo være for åbenlyst)? Jeg fatter det simpelthen ikke.....

Ok... men jeg betalte. Tandbørsten lå ved sengebordet. Den elektriske tandbørste brugte hun til at stimulere sin klitoris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...