Mr4700 23 Skrevet 8. November, 2016 Hejsa. Er der nogen der har prøvet hende her? https://annoncelight.dk/showad/216896 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 8. November, 2016 Har kigget lidt men ikke prøvet.meld tilbage om erfaringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varm_tunge 2 Skrevet 14. November, 2016 jeg har også overvejet denne kvinde, skriv endelig hvis der er en der har prøvet hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nipsis 15 Skrevet 22. November, 2016 Hun er ikke til at få fat i.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varm_tunge 2 Skrevet 10. December, 2016 slet ingen der har prøvet hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr4700 23 Skrevet 2. Januar, 2017 Jeg har prøvet hende nu. desværre ikke et hit, billig, nok også derfor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Disco Stu 60 Skrevet 2. Januar, 2017 Tak for tilbagemeldningen her..! Jeg har også forgæves forsøgt at få kontakt. Godt at høre det lykkedes, men ærgerligt at det ikke var er hit. Vil meget gerne høre hvad der ødelagde det? Overvejer på trods din feedback at give det en chance. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nipsis 15 Skrevet 12. Februar, 2017 Nu har jeg endelig fået fat i hende Det var ikke det store hit heller. Hun var meget robot agtig. Hun tilbød mange ting jeg kunne gøre med hende, på en mere desperat måde. Tilsidst vil hun have jeg gav hende en sprøjte orgasme. Istedet for at tage det roligt, hvor det var mig der gør arbejdet, brugte hun en tandbørste. Der mistede jeg stemningen. Konklusion: hvis man er den ligeglade type, der kun er der for at tage trykket. Så vælg hende. Hvis man søger erotisk leg med stemning så det no go. Det kan også godt være at jeg fangede hende på en dårlig dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Disco Stu 60 Skrevet 14. Februar, 2017 Endnu engang tak for info @nipsis Det lyder som en noget middelmådig oplevelse :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 14. Februar, 2017 (edited) nipsis skrev, den 12-02-2017 at 14:20: Til sidst vil hun have jeg gav hende en sprøjte orgasme. Istedet for at tage det roligt, hvor det var mig der gør arbejdet, brugte hun en tandbørste. Der mistede jeg stemningen. Ja, der mistede du mig.... Der er intet i den sætning som giver mening. Hvem havde betalt hvem? Tandbørste??? Hvor kom den fra? Lå den klar på sengebordet eller smuttede hun lige ud på badeværelset og hentede den? Brugte hun en tandbørste? Til hvad (da jeg ikke går ud fra at hun skulle børste tænder med den. Det ville jo være for åbenlyst)? Jeg fatter det simpelthen ikke..... Redigeret 14. Februar, 2017 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nipsis 15 Skrevet 9. Marts, 2017 underdog40 skrev, den 14/2/2017 at 22:53: Ja, der mistede du mig.... Der er intet i den sætning som giver mening. Hvem havde betalt hvem? Tandbørste??? Hvor kom den fra? Lå den klar på sengebordet eller smuttede hun lige ud på badeværelset og hentede den? Brugte hun en tandbørste? Til hvad (da jeg ikke går ud fra at hun skulle børste tænder med den. Det ville jo være for åbenlyst)? Jeg fatter det simpelthen ikke..... Ok... men jeg betalte. Tandbørsten lå ved sengebordet. Den elektriske tandbørste brugte hun til at stimulere sin klitoris. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg