leveluplife 2 Skrevet 11. November, 2016 er der nogen der kender nogen gode steder i det jyske? jeg skal på rundtur derover, så alle dem i kan komme i tanke om er mere end velkommen. jeg er ikke til privat, efter en meget uheldig oplevelse på forhånd tak level Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 11. November, 2016 Der er da masser af steder tjek nettet hvilken byer er det du søger i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 11. November, 2016 Jeg har tjekket på nettede, men kan ikke rigtig finde hovede eller hale i hvad der er klinikker og hvad der er privat, så håbede lidt på, at der var nogen herinde der havde kendskab til nogen steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 11. November, 2016 leveluplife skrev, 1 time siden: kan ikke rigtig finde hovede eller hale i hvad der er klinikker og hvad der er privat, Det er som regel ret nemt - er adressen opgivet - så er det som regel en klinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 11. November, 2016 Vojensdream Det her skulle være top.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 11. November, 2016 Tak ratt. Det vil jeg helt sikkert skrive på listen som et af stederne der skal besøges (: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 12. November, 2016 er der virkelig kun en klinik i jylland som folk herinde kender til ); Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 12. November, 2016 leveluplife skrev, for 57 minutter siden: er der virkelig kun en klinik i jylland som folk herinde kender til ); Sålænge du ikke vil komme op med en liste over de byer - eller områder du skal besøge er responsen nok noget afdæmpet Er desværre ikke helt opdateret, men enkelte af stederne er da stadig aktive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 12. November, 2016 (edited) Jernsvinet skrev, for 35 minutter siden: Sålænge du ikke vil komme op med en liste over de byer - eller områder du skal besøge er responsen nok noget afdæmpet Er desværre ikke helt opdateret, men enkelte af stederne er da stadig aktive skal på tur gennem hele jylland, i forbindelse med et projekt, det er derfor jeg efterspørger nogen, der bare ligger i jylland, så kan jeg tilretteligge lidt min rute derefter Redigeret 12. November, 2016 af leveluplife Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 12. November, 2016 Sukkerpigerne i Vejle søg på Google Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 12. November, 2016 Energy skrev, 1 time siden: Sukkerpigerne i Vejle søg på Google Takker, så er der en mere der skal besøges, skriv endelig hvis du kommer i tanke om flere(( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 12. November, 2016 Erikson skrev, den 11/11/2016 at 18:48: Der er da masser af steder tjek nettet hvilken byer er det du søger i ? Ikke nogen specielle byer, bare det er i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 12. November, 2016 leveluplife skrev, for 13 minutter siden: Ikke nogen specielle byer, bare det er i Jylland http://www.aarhus-luksusmassage.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papa 31 Skrevet 12. November, 2016 Hvis din rundtur bringer dig syd på: vojensdream.dk kolding-stjernepigerne.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 12. November, 2016 Papa skrev, for 55 minutter siden: Hvis din rundtur bringer dig syd på: vojensdream.dk kolding-stjernepigerne.dk Mange tak Den tager mig fra nord mod syd skal alle Jyllands Coop butikker igennem(; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg