Pikken 250 Skrevet 12. November, 2016 WOW, de skal prøves, ser godt nok meget fristende ud https://annoncelight.dk/showad/218025 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The human 36 Skrevet 12. November, 2016 Nej hvor ville jeg gerne deltage, men skal desværre arbejde den dag. Håber at høre mere om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 15. November, 2016 The human skrev, den 11/12/2016 at 14:53: Nej hvor ville jeg gerne deltage, men skal desværre arbejde den dag. Håber at høre mere om det. Ingen betænkningstid herfra ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 16. November, 2016 Sandra ser mega sprød ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 16. November, 2016 Zar skrev, for 11 timer siden: Sandra ser mega sprød ud Zar og andre ! Sandra var MEGA sprød. Fast i kødet, lækker, indbydende og ikke mindst villig og våd. Hun er er perle. Sød at tale med imellem "hopperiet", ingen bimo. Gid jeg var 20-25 år yngre, så ville jeg gå all in for at få hende på krogen ! Hun er en , ja hvis i husker Nikita Darling, så hendes kusine måske. Og Maries debut, hold da op en sexhungrende gudinde. Igen en sprød lækker ung pige. WOW ! Elsker pik og hvis der ikke var en pik i fissen, så var hun hurtig til at spørge rundt " er der ingen der vil slikke min fisse" Mega frækt ! Kanon, ! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 16. November, 2016 stod og ventede og ringede på mobil og dørtelefon ,men ingen åbnede, det var sku da nederen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 16. November, 2016 Hej Icemand det er jeg rigtig træt af, at du stod udenfor og ikke kom ind. Der var lidt problemer med telefonen på et tidspunkt, hvor jeg netop opdagede af den havde ringet, men uden at den sagde noget. Derfor afprøvede vi om der var noget i vejen med den, men da vi gjorde det virkede den fint. dørklokken kunne ikke høres ordentligt, og derfor gjorde du også det rigtige ved at ringe, præcis som der stod i den tilsendte SMS. Igen, en stor undskyldning fra min side til dig, og jeg håber at kunne gøre det godt en anden god gang. jeg ringer normalt ikke tilbage til numre der har ringet. Dette på grund af diskretion. Skulle du opleve noget tilsvarende så send en SMS istedet for, da der vil blive reageret på den. du gik glip af en god oplevelse i dag, det var meget velbesøgt. De to piger kommer igen til januar. bh. Rescue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 17. November, 2016 Det var godt nok trist ,og brugte 4 timer på landevejen incl diesel , så en dyr dag uden oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 17. November, 2016 Icemand skrev, 1 time siden: Det var godt nok trist ,og brugte 4 timer på landevejen incl diesel , så en dyr dag uden oplevelser Jeg er ikke klar over hvor vedholdende du var med at komme ind. Kun sige at det er meget beklageligt og undskyld. Jeg har ikke kendskab til andre, der ikke er kommet ind, men kan sige at ikke andre har nævnt det. Skriv mig venligst en personlig mail, så kan jeg også få tjekket op på om dit mobilnr. Er kommet til mit mobilnr. Det er jo ikke en " fejl" der er gjort bevidst fra min side og jeg kan jo heller ikke helt vide om du var det rigtige sted mv. Det er jo lykkedes de andre fyre at komme ind, også via dørtelefonen, SMS og opkald. Bh. rescue 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 17. November, 2016 jeg skriver jo ikke dette hvis det ikke passede mobil nummer sendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 17. November, 2016 Vil bare rose de 2 skønne piger for en fantastisk oplevelse. Aldrig har jeg oplevet noget lignende. 10 ud af 10 mulige point herfra. WOW for en oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 714 Skrevet 17. November, 2016 Hvor mange deltagende mænd var I? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 17. November, 2016 Jeg mener vi 10 - 11 stykker og fik en fantastisk oplevelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 18. November, 2016 Icemand skrev, den 17/11/2016 at 10:01: Det var godt nok trist ,og brugte 4 timer på landevejen incl diesel , så en dyr dag uden oplevelser Øv. Det har jeg også prøvet en gang pga sløs fra pigen - selvfølgeligt ikke sammen sted. Det er det der er surt ved at adressen sendes ud så sent. Men godt med en undskyldning fra arrangørerne - vi må håbe der er lært af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 18. November, 2016 (edited) undskyldning modtaget ,det er jo menneskeligt at fejle diverse misforståelser er ryddet af vejen så thumps up igen Redigeret 18. November, 2016 af Icemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg