Easterneuropeplease 258 Skrevet 13. November, 2016 Der er nogle, som jeg ser igen og igen i en periode. Længste "forhold" er ca. 4 år. Det er på mange måder fedt med en, der kender mig. Men ikke altid. Derfor ser jeg også andre. Hvis jeg skifter, så er det fordi at lysten forsvinder. Og det gør den over tid. Ihvertfald for mig. Vil tro at jeg bruger ca 25-30.000 i snit pr. Måned på denne hobby, men jeg har aldrig holdt regnskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 13. November, 2016 Nora ES skrev, for 4 timer siden: Jeg er faktisk nysgerrig. Til pigerne : Hvor mange stamkunder har du pr. md. Hvor længe har du haft dem? Kan du leve af dine stamkunder? Til stamkunden. Hvor mange piger besøger du? Hvad er dit budget pr. md? -------------- Hvis du skifter piger, hvad skyldes årsagen? Jeg besøger 1 til 2 om måneden nogle få gange op på tre Mit budget tja alt for mange penge Besøger sjældent piger flere gange en. Bor et sted hvor de udbuddet ikke er så stort og ja har ikke været heldig, om man så må sige. et par stykke ville jeg gerne møde igen, men så var der lavvande i kassen, eller pludselig var de der ikke mere eller også kunne jeg ikke finde tid. Men tror det vil være godt at finde en "at falde til ro med" Det har jeg forsøgt med en hun var vist træt at gamet og det sidste besøg blev noget af en fuser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg