Borende X 25042 Skrevet 13. November, 2016 http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/den-perfekte-mundguffer-tandlaege-opfinder-blowjob-boejlen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 13. November, 2016 Sikkert godt for nogen, hvis man ikke er så god til at give en mundguffer Citat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 13. November, 2016 Hehe skønt! Fellatio Modification Project! Tænk sig at det overhovedet eksisterer! Selvfølgelig en asiat, hvis jeg må tillade mig at være så fordomsfuld! ved ikke hvordan i gør på plejehjemmet, men er det ikke bare ud med gebisset og så igang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. November, 2016 champ skrev, for 1 minut siden: Hehe skønt! Fellatio Modification Project! Tænk sig at det overhovedet eksisterer! Selvfølgelig en asiat, hvis jeg må tillade mig at være så fordomsfuld! ved ikke hvordan i gør på plejehjemmet, men er det ikke bare ud med gebisset og så igang? Jo, de der er så heldige at have et gebis her i minimalstaten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2016 Nej, tak. Kun den ægte vare - ingen hjælpemidler i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 13. November, 2016 Umiddelbart tror jeg ikke, at det vil forbedre resultatet nævneværdigt. Ja det kan sikkert tilsætte at man føler en anelse mere, men derfra og så til at nå det sublime niveau, som kun et fåtal af kvinder kan præstere er der lang vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg