Hop til indhold
Nora ES

Slettet

Recommended Posts

Guest Vestegnen
Nora ES skrev, for 23 minutter siden:

Tak,

Men synes du ikke lige du skal fortælle det er jer har ønsker mig slettet?

Jeg kender ikke Nora ES, og de tråde hun har deltaget i. Der er dog en sær tendens til, at man skal snakke hinanden efter munden, like alt, og knus-elske glædespigernes indlæg. Skriver man sin mening, og bliver lagt for had af andre, så er der en eller moderator, der liiige vil spille lidt med musklerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Moderatorne her spiller ikke med musklerne. Men de gør faktisk et godt stykke arbejde med at sørge for at folk overholder de regler som administrator har sat for sitet. Inklusiv denne omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 17 minutter siden:

Jeg kender ikke Nora ES, og de tråde hun har deltaget i. Der er dog en sær tendens til, at man skal snakke hinanden efter munden, like alt, og knus-elske glædespigernes indlæg. Skriver man sin mening, og bliver lagt for had af andre, så er der en eller moderator, der liiige vil spille lidt med musklerne. 

Jeg vil ikke give dig ret i det hele. Men en ting rammer du hoved på sømmet: det med konsekvent at knuselske så snart en GP skriver en kommentar. Ofte kvalmende slesk når brugere skal lave emojies og store hjerter bare en GP udtrykker sig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 12 minutter siden:

Jeg vil ikke give dig ret i det hele. Men en ting rammer du hoved på sømmet: det med konsekvent at knuselske så snart en GP skriver en kommentar. Ofte kvalmende slesk når brugere skal lave emojies og store hjerter bare en GP udtrykker sig....

Nu må du da lige komme ind i kampen.

Vi kan jo ikke skrive hele tiden, at vi er liderlige når vi tænker på den pågældne glædespige, og der er et par smiley'er en glimrende erstatning ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nora ES skrev, 1 time siden:

Så er jeg blevet slettet og har fået advarsler, det fint nok.

Hvordan sletter man sin profil?

Bliv! Bliv! Bliv! Nora ES, Skønt med dine klare holdninger og meninger og hvis du og vi andre ikke af og til bevæger os på kanten, finder vi aldrig ud af hvor den er, vi kan så være uenig med moderator, men han/hun har magten !!!!<3 :) <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Du har da haft slettet din profil mange gange, du må snart kunne huske hvordan? 

Du har vist fået slettet mange overvægtige profiler.

Synes du selv du er et smukt eksempel på en værdig pige og hendes ønske+

VED DU HVAD, DU LUGTER SÅ LANGT VÆK, af uanstændig opførsel, men nu skal jeg fortælle dig noget kære flodhest.

Du ønsker kun ballade,er det så ikke dejligt jeg opnår alt det du aldrig får.

Kys til dit lave selvværd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nora ES skrev, 1 time siden:

Du har vist fået slettet mange overvægtige profiler.

Synes du selv du er et smukt eksempel på en værdig pige og hendes ønske+

VED DU HVAD, DU LUGTER SÅ LANGT VÆK, af uanstændig opførsel, men nu skal jeg fortælle dig noget kære flodhest.

Du ønsker kun ballade,er det så ikke dejligt jeg opnår alt det du aldrig får.

Kys til dit lave selvværd.

Nora fortjener et kæmpe los i røven ud herinde fra på den måde hun omtaler andre!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Havnebumsen ser ikke andre muligheder end det må afgøres med en omgang mudder og bikinier. Ja uden bikini ville da også være ok

Underholdningsværdien er da i top

Del dette indlæg

Link til indlæg
Internalizer skrev, for 1 time siden:

Der er vist ikke nogen grund til at koge mere suppe på den her.

Int

Pæn mand med briller.

Også en pæn uniform.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hvis man kunne have fået underholdningen uden verbale tæsk inkluderet, så havde det været fint. Men nej :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nora sådan er det gerne når man giver folk magt de ikke har haft før, så tager det gerne overhånd.

Et godt eksempel er parkeringsvagter, dørmænd og internetmoderatorer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
EUwanker skrev, 1 time siden:

Nora sådan er det gerne når man giver folk magt de ikke har haft før, så tager det gerne overhånd.

Hejsa!

Der er et hold af erfarne moderatorer, en admin og så mig på sidelinjen bag den fælles beslutning om at give Nora en straf. Denne beslutning er kraftigt påvirket af meget overbevisende rapporter fra en helt del brugere, og også at hun har været på dybt vand flere gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren
EUwanker skrev, for 9 timer siden:

naaa....nok ikke lige de bedste eksempler du her har valgt, parkeringsvagter uddeler p-bøder når man holder ulovligt parkeret, dørmænd holder ro og orden så gæsterne kan more sig i fred, og derved holder uromagere på afstand...ens for disse er hvor der er en mindre heldig handling er der en konsekvens, dette gælder nok også her på EG :)

dit udsagn falder nok mere i hak med den kære Anders And (Donald Trump) virke, og formåen ...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grækeren skrev, for 56 minutter siden:

naaa....nok ikke lige de bedste eksempler du her har valgt, parkeringsvagter uddeler p-bøder når man holder ulovligt parkeret, dørmænd holder ro og orden så gæsterne kan more sig i fred, og derved holder uromagere på afstand...ens for disse er hvor der er en mindre heldig handling er der en konsekvens, dette gælder nok også her på EG :)

dit udsagn falder nok mere i hak med den kære Anders And (Donald Trump) virke, og formåen ...;)

Du mener i hak med Crooked Hillary?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...