Guest Kamilla K Skrevet 17. November, 2016 (edited) Hvis jeg skulle beskrive min egen humor , så minder den meget om stewart stardust (jul på vesterbro) Jeg har en forfærdelig grum humor , hvilket gør at jeg ofte får uvenner , fordi folk ikke altid forstår ,at min grumhed langt fra er noget som jeg mener i alvor. Dette gør, at jeg næsten altid kun har haft drengevenner - for jeg er værre end de fleste mænd tilsammen på det punkt. Samtidigt, så forventer jeg naturligvis den samme humor retur - at man gennemprygler mig med sort og grum humor og giver mig af samme skuffe retur, for det er simpelthen så herligt Jeg ELSKER det Men hvilken form for humor har I andre ? Redigeret 17. November, 2016 af Kamilla K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 17. November, 2016 citat: Ironi er refleksionens munterhed, og visdommens glæde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 17. November, 2016 Kamilla K skrev, for 25 minutter siden: Hvis jeg skulle beskrive min egen humor , så minder den meget om stewart stardust (jul på vesterbro) Jeg har en forfærdelig grum humor , hvilket gør at jeg ofte får uvenner , fordi folk ikke altid forstår ,at min grumhed langt fra er noget som jeg mener i alvor. Dette gør, at jeg næsten altid kun har haft drengevenner - for jeg er værre end de fleste mænd tilsammen på det punkt. Samtidigt, så forventer jeg naturligvis den samme humor retur - at man gennemprygler mig med sort og grum humor og giver mig af samme skuffe retur, for det er simpelthen så herligt Jeg ELSKER det Men hvilken form for humor har I andre ? En humor der garanteret er mere sort og grum end din.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 17. November, 2016 ratt skrev, for 13 minutter siden: En humor der garanteret er mere sort og grum end din.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 17. November, 2016 booob skrev, for 1 time siden: citat: Ironi er refleksionens munterhed, og visdommens glæde Enig Men.. ehm....Hvilken humor har du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 17. November, 2016 Jeg har en grum humor, men kun med dem jeg kender godt. Jeg er meget visuel, så meget af min humor er meget billedligt. Dog har jeg regler for det ... at respektere grænser og ikke overtræde, og aldrig være sjov på andres bekostning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 17. November, 2016 Den stille underfundige sproglige selv ironiske humor der tvinger til en at bruge de små grå, men som så, får mig til at ligge flad af grin. Det der med at more mig over en der glider i en bananskral det er jeg kommet videre med, det er sjovere nr man selv er lige ved det, men en smule bid er fint. I øvrigt er sex noget af det sjoveste jeg har været med til uden at grine. Humor er at bifalde livet smilende med en tåre i øjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 17. November, 2016 Har slet ikke humor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18180 Skrevet 17. November, 2016 H Altså min telefon er stoppet med de her såkaldte memes.. Jeg synes de er vildt grineren mange af dem.. Og ja så er min humor nok bare også mega sort.. Elsker sarkasme og ironi.. Det er bare med til at gøre verdenen til et bedre sted.. Hahaha.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg