Brandmand 139 Skrevet 20. November, 2016 På Annoncelight - er der nogen erfaringer? Jeg får ikke svar men konceptet er spændende. https://annoncelight.dk/showad/215185 Mvh, Brandmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. November, 2016 En kvinde der er bundet, som kan kneppes uden kondom og som "udlejes" og ikke har egen annonce, SPÆNDENDE ??? Nej, det tror jeg ikke. Det er enten grov udnyttelse, eller nok nærmere en joke, eftersom du ikke får svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 20. November, 2016 Deres email er MCKLUBBEN@FRÆEKERT:DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 139 Skrevet 20. November, 2016 tvr skrev, for 4 timer siden: En kvinde der er bundet, som kan kneppes uden kondom og som "udlejes" og ikke har egen annonce, SPÆNDENDE ??? Nej, det tror jeg ikke. Det er enten grov udnyttelse, eller nok nærmere en joke, eftersom du ikke får svar. Åh nej, Endnu en af dem der føler sig kaldet til at vide hvad andre bør mene, tænke føle. Det minder mig om dengang enhedslisten stillede op med en optælling af handlede kvinder. De havde fundet alle forekomster af "slavetøs° i ekstrabladets annoncer - let ikke? Jeg konstanterer at du ikke kender til indholdet bag annoncen som var det jeg spurgte efter. Kærligst, Brandmand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 20. November, 2016 Brandmand skrev, for 14 timer siden: På Annoncelight - er der nogen erfaringer? Jeg får ikke svar men konceptet er spændende. https://annoncelight.dk/showad/215185 Mvh, Brandmand Jeg modtager hende gerne her i Køge. Smid hende a bagbundet i min forhave. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spamand 41 Skrevet 20. November, 2016 sikke en fup anonce ser det ud til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 21. November, 2016 Hmm. Jeg sendte dem en mail og skriver med dem nu her i skrivende stund. Så må vi se hvad det kan ende med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 21. November, 2016 Hun findes. http://www.nemmehjemmesider.dk/side/mcklubben/index.asp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 22. November, 2016 Brandmand skrev, den 20/11/2016 at 13:27: Åh nej, Endnu en af dem der føler sig kaldet til at vide hvad andre bør mene, tænke føle. Det minder mig om dengang enhedslisten stillede op med en optælling af handlede kvinder. De havde fundet alle forekomster af "slavetøs° i ekstrabladets annoncer - let ikke? Jeg konstanterer at du ikke kender til indholdet bag annoncen som var det jeg spurgte efter. Kærligst, Brandmand Åh nej, Endnu en af dem der føler de kan smide al anstændighed overbord, bare fordi de sidder anonymt bag en pc. Kærligst, TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 22. November, 2016 tvr skrev, for 6 minutter siden: Åh nej, Endnu en af dem der føler de kan smide al anstændighed overbord, bare fordi de sidder anonymt bag en pc. Kærligst, TVR Ved ikke lige hvorfor du misbruget "kærligst" på den måde samtidig med at du tilsviner en uskyldig mand! Håber ikke du opdrager børn ligeså skitsofrent Jeg synes altså ikke brandmand smider anstændighed bare fordi han melder ud han synes du er lidt for meget moralsk vogter uden at lige have fanget hvad annoncen handler om du ved jo ikke om det er en fræk leg hun har med sin mand - det vil da ikke være første gang det et det så måske skulle du bare logge på feminas hjemmeside istedet. Hvis det er lidt for kinky til dig ? Noget kan tyde på det! bare mit syn - hverken kærligst eller andet - bare en nygtern konstatering anders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 22. November, 2016 crazy nok!...: "Afregning sker til klubben og går fra Hendes gæld her." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 22. November, 2016 Varmemester skrev, for 12 timer siden: Hun findes. http://www.nemmehjemmesider.dk/side/mcklubben/index.asp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 22. November, 2016 anders Jensen skrev, for 1 time siden: Ved ikke lige hvorfor du misbruget "kærligst" på den måde samtidig med at du tilsviner en uskyldig mand! Håber ikke du opdrager børn ligeså skitsofrent Jeg synes altså ikke brandmand smider anstændighed bare fordi han melder ud han synes du er lidt for meget moralsk vogter uden at lige have fanget hvad annoncen handler om du ved jo ikke om det er en fræk leg hun har med sin mand - det vil da ikke være første gang det et det så måske skulle du bare logge på feminas hjemmeside istedet. Hvis det er lidt for kinky til dig ? Noget kan tyde på det! bare mit syn - hverken kærligst eller andet - bare en nygtern konstatering anders Hvis du kigger på indlægget jeg svarer på, finder du svar på dine spørgsmål. Kærligst, TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 139 Skrevet 22. November, 2016 Varmemester skrev, for 22 timer siden: Hun findes. http://www.nemmehjemmesider.dk/side/mcklubben/index.asp Hvad blev din konklusion? Fantasi, reel leg eller udnyttelse? Mvh, Brandmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2016 Jeg er stadig ved at skrive med dem. Jeg giver nærmere besked når jeg ved noget mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 22. November, 2016 tvr skrev, for 9 timer siden: Hvis du kigger på indlægget jeg svarer på, finder du svar på dine spørgsmål. Kærligst, TVR LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg