Ree 11 Skrevet 20. November, 2016 Hej alle! Nu har jeg luret ned herinde i noget tid, og tænker at begynde at bruge forummet lidt mere aktivt. min forespørgsel ligger lidt ud over det sædvanlige, jeg har en fantasi om at få lov at "være med på en kigger" når en anden køber en glædespige. Men andre ord søger jeg en hvor jeg må sidde i lokalet og kigge på mens i knalder Jeg er bosat på Falster, så det må gerne være her i området - men har da bil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 20. November, 2016 Ree skrev, for 5 minutter siden: Hej alle! Nu har jeg luret ned herinde i noget tid, og tænker at begynde at bruge forummet lidt mere aktivt. min forespørgsel ligger lidt ud over det sædvanlige, jeg har en fantasi om at få lov at "være med på en kigger" når en anden køber en glædespige. Men andre ord søger jeg en hvor jeg må sidde i lokalet og kigge på mens i knalder Jeg er bosat på Falster, så det må gerne være her i området - men har da bil Betaler du pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 20. November, 2016 Hvorfor ikke ta i en swingerklub. Der betaler du indgangen og så kan du se på alt det sex du vil 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 20. November, 2016 Interessant forespørgsel. Jeg havde engang en aftale i Ahornsgade, hvor jeg kommer ned, og lige hælene på mig, da jeg lukkes ind, spørger en mand GP'en, om han må være med på en kigger. Jeg var ret ligeglad, og han betalte for en dobbeltaftale, så jeg fik skis'me noget for pengene. Det var dengang hvor Lene huserede, en af de GP'er som virkelig kunne tænde mig. Savner hende nu....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 20. November, 2016 Jeg tror såment denne fantasi er særlig ualmindelig. Men jeg vil sandsynligvis ikke bryde mig om hvis nogen med på en lurer, men hvem ved måske er det okay jeg har aldrig prøvet det der er et par i Nordsjælland en modent par som gør noget lignende jeg så det på annoncelight. det ligner lidt din fantasi. men det er bare med omvendt fortegn, det er manden der kigger på mens hans kone har sex med en fremmed mand. Der er vist også en ung pige der også gør det, hun annoncere nogen gange herinde der er kæresten også med på en kigger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ree 11 Skrevet 21. November, 2016 all skrev, den 20/11/2016 at 09:35: Betaler du pigen? Jeg betaler den merudgift der er forbundet med at få lov at se på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 26. November, 2016 Ree skrev, den 21/11/2016 at 12:55: Jeg betaler den merudgift der er forbundet med at få lov at se på Ok - så siger jeg pænt nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 26. November, 2016 Ree skrev, den 20/11/2016 at 09:29: Hej alle! Nu har jeg luret ned herinde i noget tid, og tænker at begynde at bruge forummet lidt mere aktivt. min forespørgsel ligger lidt ud over det sædvanlige, jeg har en fantasi om at få lov at "være med på en kigger" når en anden køber en glædespige. Men andre ord søger jeg en hvor jeg må sidde i lokalet og kigge på mens i knalder Jeg er bosat på Falster, så det må gerne være her i området - men har da bil Hej. Jeg ved godt det ikke lige er på falster de her holder til. Men de søger en der vil kigge på. https://annoncelight.dk/showad/218825 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg