Vester82 0 Skrevet 20. November, 2016 Hejsa har endnu ikke leget med en glædespige endnu. Har stor lyst, men skal være en som tilbyder kærestesex da kys er vigtig for mig. Hvem ville være et godt bud i jylland? Alder er ligemeget. Håber nogen kan hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sauer 26 Skrevet 20. November, 2016 Hej Kira i svalereden Holstebro. Hun er super sød og dejlig. www.svalereden.eu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 21. November, 2016 Tak hr Sauer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 22. November, 2016 Vester82 skrev, den 20-11-2016 at 15:32: Hejsa har endnu ikke leget med en glædespige endnu. Har stor lyst, men skal være en som tilbyder kærestesex da kys er vigtig for mig. Hvem ville være et godt bud i jylland? Alder er ligemeget. Håber nogen kan hjælpe. nu er Jylland jo rimelig lang , så hvor ca , skagen eller tønder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vester82 0 Skrevet 22. November, 2016 Hej igen. Jeg er fra Hedensted mellem horsens og vejle. Men ville gerne kører efter de rigtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 24. November, 2016 Vester82 skrev, den 20/11/2016 at 15:32: Hejsa har endnu ikke leget med en glædespige endnu. Har stor lyst, men skal være en som tilbyder kærestesex da kys er vigtig for mig. Hvem ville være et godt bud i jylland? Alder er ligemeget. Håber nogen kan hjælpe. Søg efter DinaG der går du ikke forkert i byen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 28. November, 2016 Hej Vester82. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er eller hvilke piger du foretrækker (tynde, buttede med små eller store bryster). Men hvis du er over 25 år og er til kvinder med former, så vil jeg helt klart anbefale Kysseglade Molly i Kolding. Du får ikke en bedre modtagelse nogen steder (hvor jeg har været), og det er både med kys og kram (altså rigtig GF oplevelse). Du kan finde mange anbefalinger herinde og på hendes hjemmeside kan du læse mere om hvad og hvornår hun tilbyder. www.kysseglademolly.dk P.S. Held og lykke med at få taget "mødommen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg