Guest John8200 Skrevet 21. November, 2016 Jeg kunne tænke mig en god hyggestund i Odense i morgen tirsdag. Helst inde i byen. Helst med en dansk pige, som er i branchen for at yde service og have det dejligt og sjovt, mens hun tjener gode penge. Altså ikke udenlandske piger, der bare skal have det overstået i en fart. Og superfransk er en forudsætning. Jeg har kigget i annoncerne her på siden og i annoncelight. Og fandt ikke noget. Er der nogen der har et godt tip? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 21. November, 2016 Der er f.eks. skibhuspigerne.dk Ellers er der skiftende danske piger på Olaf Ryes Gade 6 (ligger tæt ved Føtex). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 21. November, 2016 Der er vist noget der hedder VillaBella Kommer ikke på disse kanter men tag ud og kig, det kan jo skade http://villabella.dk/vb2/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 21. November, 2016 Polske piger på Nyborgvej, gør det ellers rigtigt godt. Laura er lige ankommet, og har tidligere fået gode karakterer... Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 22. November, 2016 portugisisk Natalia la Bomba. Annoncelight er også et besøg værd, vow. Vow Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 22. November, 2016 Danske piger i Odense er ikke glade for at give SuperFransk, og dette var jo en forudsætning! Jeg tror ikke Skibhuspigerne eller Olaf Ryes gade tilbyder dette. Laura på Nyborgvej er mit bud, selv om hun er Polsk. Smuk lille pige der leverer varen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg