Guest Trinetease Skrevet 13. Februar, 2018 ppd skrev, for 4 timer siden: Ja..Flot ser den ud: Formen passer skidt til mig....jeg er lidt mere ala en guitar... Men det er da en pæn bygning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Februar, 2018 Når jeg formulerede overskriften, som jeg gjorde, var det alene en hentydning til, at Trine på daværende tidspunkt var knaldsorthåret. Og "diamanten" giver vel sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. August, 2018 frenchlover1 skrev, den 21/11/2016 at 22:22: Så fin og dejlig en anmeldelse. Og tak BX, for at vise en anden - og stadig fangede - måde at skrive en anmeldelse på Jeg har mødt TT to gange uden for hendes 'arbejdstid', og begge gange har hun fascineret mig med sin ro, energi, glæde og humor Tror simpelthen, jeg snart er nødt til besøge hende 'rigtigt Blev det så til noget? Jeg synes ikke, jeg har set oplevelsesberetninger i den retning – eller holder du det hemmeligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 13. August, 2018 Borende X skrev, for 8 timer siden: Blev det så til noget? Jeg synes ikke, jeg har set oplevelsesberetninger i den retning – eller holder du det hemmeligt? Jeg har forsøgt, men det er ikke lykkedes for mig Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. August, 2018 frenchlover1 skrev, den 13/8/2018 at 18:22: Jeg har forsøgt, men det er ikke lykkedes for mig Venligst French Det forstår jeg så ikke. Er det åbningstiderne eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg